ved ikke hvad jeg skal gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. september 2010

minviktor

hej jeg er en ung pige der lige er flyttet til nyborg<3

min kærestes veninde er 34 og mor til to drenge på 8 og 6 år hvor den ældste bor på et hjem da han er udviklinghæmmed.

jeg har stor bekymring for den mindste er drengene, da jeg hverdag ser hans mor fuld nede i byen og forleden røg hun på sygehuset fordi hun ringende og sagde hun havde taget en overdosis. min kæreste tog med og jeg stod alene med drengen der knap nok kender mig.

hun er flere gange anmeldt til komunnen fordi flere mener hun er uegnet til mor pga sin måde at være på. men hun har stadig sin dreng

jeg er virkelig bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

skoust

hvis du ved at hun drikker sig fuld og drengen lever under nogen forhold der bare ikke er okay har du som borger pligt til at melde til kommunen og så må de gøre noget ved det for den dreng skal jo tydeligvis væk fra hans mor.. det er slet ikke dit ansvar og passe ham og da du slet ikke kender ham.. det bedste jeg kan sige er at du skal underette4 kommunen og så må de se og gøre noget for det der kan ikke være rigtig.

Anmeld

18. september 2010

minviktor

skoust skriver:

hvis du ved at hun drikker sig fuld og drengen lever under nogen forhold der bare ikke er okay har du som borger pligt til at melde til kommunen og så må de gøre noget ved det for den dreng skal jo tydeligvis væk fra hans mor.. det er slet ikke dit ansvar og passe ham og da du slet ikke kender ham.. det bedste jeg kan sige er at du skal underette4 kommunen og så må de se og gøre noget for det der kan ikke være rigtig.

komunnen gør ingenting min kæreste siger der ligger mere end ti sager om hende derinde

Anmeld

18. september 2010

skoust

jamen så må i ringe enten til politiet det kan man gøre som anonym eller du kan ringe til amtet og fortælle dem som landet ligger og så har de pligt til at gøre noget!

Anmeld

18. september 2010

minviktor

skoust skriver:

jamen så må i ringe enten til politiet det kan man gøre som anonym eller du kan ringe til amtet og fortælle dem som landet ligger og så har de pligt til at gøre noget!

har skrevet et brev der bare skal sendes. men vil ikk have hende på nakken

Anmeld

18. september 2010

skoust

nej men hvis hun kommer og spørger dig direkte om du har noget med det at gøre så skal du bare benægte det.. det er det eneste du kan gøre

Anmeld

18. september 2010

JVIHJSH

Det er meget bedre hvis du vælger ikke at være anonym i sagen. Det tager politiet mere alvorlig end anonyme beskeder fordi de rent faktisk har en "Kilde" som de kan gå videre med.

Anmeld

18. september 2010

SussieThyssen

Undrer mig bare over hvorfor din gemal har en sådan "veninde"...hvor meget venskab og fornøjelse kan der være i det venskab?
Det må da også bringe en masse unødig bekymring ind i dit liv.
Nå det er jo jeres valg.
Men jeg ville helt sikkert skrive til stasamtet og eventuelt gå til politiet. Og ikke anonymt.
Ja, det er ubehageligt, hvis kvindemennesket skulle finde ud af hvem der har anmeldt hende, men helt ærligt...det drejer sig om et barn, og så må vi voksne tage det ansvar der følger med, for at den lille fyr skal få et godt liv.
Han kan jo ikke forsvare sig på nogen måde, og så må ansvarsbevidste voksne træde til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2010

minviktor

så blev drengen fjernet

Anmeld

21. september 2010

serinasmor

godt du gjorde noget ..

og det gik da egentlig hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.