Nogen valg jeg bare ikke forstår......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Siber

Hej Tøser,

Jeg hdet avde engentlig tænkt at jeg bare ville lade det ligge, men det fylder alligevel i mit lille hovede, så nu læsser jeg det over på jer, for at skåne min mand!!

I går blev Andreas ringet op af sin lillebror, at nu skulle de giftes, og det skal være den 23 okt, altså som den 23 okt i år!!!!! Ja de er ikke tideligt ude. Det skal så være et bryllup, på rådhus, og kun for den nærmeste familie.

Men men jeg kan jo ikke rigtig komme med, jeg skal have PKS der omkring, og min mand vil ikke tage med, når vi nu er så tæt på PKS. Jeg kan ikke flyve hvis det skulle være det, og jeg orker ikke at sidde i en bil i 8 timer hver vej!

Åh jeg ville skide gerne med, men hvorfor kan de ikke tænke sig lidt om? Jeg ved godt at de ikke bliver gift for vores skyld, men lillebror var alligevel lidt beklemt ved at invitere os, fordi de godt vidste at vi snart skal have baby! (læs han var lidt flov!)

Tak fordi I læste med

Knus Siber 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

ka li ja

hmm ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive... syntes måske også det er lidt sent at være ude med en invitation. det betyder jo så at de bare ikke kan være sikre på hvem der kan komme med.

men syntes måske også det er lidt træls det skal være så tæt på du skal ha ks

Anmeld

18. september 2010

Muffinmus

Tja, det er jo deres bryllup, men synes da ikke det er vel overvejet overhovedet...

Anmeld

18. september 2010

Plysbjørnen

Altså jeg vil sige ikke synderligt godt planlagt...

Jeg ville sidde lidt med den der følelse af at, I er her med inviteret, men vi ønsker egentlig ikke at se jer...

Nu er det jo ligsom at de har vidst i en hel del måneder at i skulle have en baby sådan cirka der omkring, så synes jeg ikke at de kan være det bekendt...

Anmeld

19. september 2010

Kaufie

Synes måske også de godt kunne have ventet til efter jeres familieforøgelse..... Jeg ville godt nok også være træt af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.