08.09.10 kom prinsessen til verden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

FruEllingsen

STORT TILLYKKE

Hvor er hun da bare lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Riksen

Tillykke med jeres skønne datter! Og tillykke med den fine fødsel! Den lyder da næsten for god til at være sand - skønt!

Anmeld

18. september 2010

marhemor

Kæmpe tillykke med jeres lille vidunder

Og hold da op en drømmefødsel... Godt at I reagerede på de menstruationslignende smerter, ellers var det da ikke sikkert at I havde nået frem i tiden

Hun er godt nok smuk!!!

marhemor (35+2) som glæder sig til det bliver hendes tur...

Anmeld

18. september 2010

Valle81

Asa skriver:

08.09.10 kom vores prinsesse til verden!

Jeg begynte at føle lidt til menstrations smerter kl. 9.00 hvor vi bestemte os til at tage på hospitalet.

kl 9.40 var vi der (stadvæk uden stærke smerter) .. Jeg blev undersøgt og var 7 cm henne og 1.5 time senere lå hun på mit bryst, så en drømmefødsel :*

En fødsel uden smertestillende der stod på i under to timer med en pige der vejede 3350g og var 52cm lang og var stjernekikker!

HVOR ER DET DEILIGT AT HAVE HENDE I MINE ARME!

Hjertelig tillyke med Jeres skønne pige og den fantastiske fødsel:0)

Fedt at det bare gik tjuhej der ud af:0)

Skønne billeder:0)

Christina

Anmeld

18. september 2010

JVIHJSH

Hvor er hun bare sød. Og hvor ser du bare godt ud, selv efter en fødsel 

Anmeld

18. september 2010

Mai-pigen

Asa skriver:

08.09.10 kom vores prinsesse til verden!

Jeg begynte at føle lidt til menstrations smerter kl. 9.00 hvor vi bestemte os til at tage på hospitalet.

kl 9.40 var vi der (stadvæk uden stærke smerter) .. Jeg blev undersøgt og var 7 cm henne og 1.5 time senere lå hun på mit bryst, så en drømmefødsel :*

En fødsel uden smertestillende der stod på i under to timer med en pige der vejede 3350g og var 52cm lang og var stjernekikker!

HVOR ER DET DEILIGT AT HAVE HENDE I MINE ARME!

Jamen dog, det lyder jo helt fantastisk!!  Dejligt at du ikke skulle ha mere ondt, og tillykke med jeres smukke prinsesse!!

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fantastisk Og sikke en fin fødselsdag!!! - Det var den jeg havde planlagt at snuppe, hvis jeg ikke snuppede den 1. sep hehe.

Stort tillykke!!

Anmeld

18. september 2010

SiLiMiMa

cool dato!!!

tillykke med hende - hvor er hun smuk!

heise

Anmeld

18. september 2010

Tanja84

Stort tillykke med den dejlige guldklump og fantastiske, hvor er hun dog bare kær

Sikke en cool fødselsdag hun har fået. Fødte selv d. 09.08.10 og synes det havde været lidt sejt, hvis der lige var byttet om så det hed 08.09.10

Anmeld

18. september 2010

Swerg

Wauw..

Jeg er VILD med det første billede.. Man kan bare se hvordan i stråler af lykke..

Tillykke med hende ! Hvor er hun kær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.