Energi.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. september 2010

henh01

Kom til mig energi.... Jeg er så træt så træt så træt... Er gravid i 32. uge og alt virker uoverskueligt for mig..

Nogen gode råd? Og kommer min energi tilbage til mig når jeg har født???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

quar20

Jeg følger lige med her for min er også FULDSTÆNDIG væk og jeg er i uge 30..!!

Og jeg har en søn på 19 måneder der " taget livet af mig" han vågnede 05.30 også er han sikkert oppe HELT indtil kl. 19.30 i aften..!! Han plejer ikke at sove til middag..!!

Anmeld

18. september 2010

henh01

quar20 skriver:

Jeg følger lige med her for min er også FULDSTÆNDIG væk og jeg er i uge 30..!!

Og jeg har en søn på 19 måneder der " taget livet af mig" han vågnede 05.30 også er han sikkert oppe HELT indtil kl. 19.30 i aften..!! Han plejer ikke at sove til middag..!!

I know what you mean.. Har en datter på 6 år som gerne vil en masse, det vil jeg egentlig også, men energien er der bare ikke.. Har de sidste 14 dage tænkt på at bage boller, men jeg magter det bare ikke.. ØV...

Anmeld

18. september 2010

quar20

henh01 skriver:

I know what you mean.. Har en datter på 6 år som gerne vil en masse, det vil jeg egentlig også, men energien er der bare ikke.. Har de sidste 14 dage tænkt på at bage boller, men jeg magter det bare ikke.. ØV...

ARHHH ja jeg har tænkt på pølsehorn de sidste mange uger, men tjaaa energien er begravet langt væk..!!

Aner simpelthen ikke hvordan man kan være SÅ træt at man kan falde i søvn på toilettet... Ja undskyld men det gjorde jeg altså var så træt i nat.. =)

Anmeld

18. september 2010

henh01

quar20 skriver:

ARHHH ja jeg har tænkt på pølsehorn de sidste mange uger, men tjaaa energien er begravet langt væk..!!

Aner simpelthen ikke hvordan man kan være SÅ træt at man kan falde i søvn på toilettet... Ja undskyld men det gjorde jeg altså var så træt i nat.. =)

Kan bare slet ikke huske at det var sådan da jeg ventede min datter... Kan du huske om det var sådan med dit andet barn? Og forsvinder det igen?

Anmeld

18. september 2010

quar20

henh01 skriver:

Kan bare slet ikke huske at det var sådan da jeg ventede min datter... Kan du huske om det var sådan med dit andet barn? Og forsvinder det igen?

Jeg syntes hellere ikke jeg var SÅ træt som jeg er dennegang..!!  Men kan huske jeg var træt men ikke SÅ træt.. men nu har man jo også et barn at tage sig af, så også det spiller en stor rolle..!!

Men husker du dine vitaminer osv?.. Det har også meget at sige når man er træt og ingen overskud..!!

Anmeld

18. september 2010

henh01

quar20 skriver:

Jeg syntes hellere ikke jeg var SÅ træt som jeg er dennegang..!!  Men kan huske jeg var træt men ikke SÅ træt.. men nu har man jo også et barn at tage sig af, så også det spiller en stor rolle..!!

Men husker du dine vitaminer osv?.. Det har også meget at sige når man er træt og ingen overskud..!!

Jeg spiser daglig ekstra multi vitamin, jern og kalk.. Overvejer noget fiskeolie eller gensin

Anmeld

18. september 2010

quar20

henh01 skriver:

Jeg spiser daglig ekstra multi vitamin, jern og kalk.. Overvejer noget fiskeolie eller gensin

Je tager også dem du nævner men tager også fiskeolie..!!

Hmm måske vi bare skal være bedre til at lytte til vores kroppe og se om vi ikke ku putte os en lur når der er tid til det.. =)

Anmeld

18. september 2010

henh01

quar20 skriver:

Je tager også dem du nævner men tager også fiskeolie..!!

Hmm måske vi bare skal være bedre til at lytte til vores kroppe og se om vi ikke ku putte os en lur når der er tid til det.. =)

Ja, men igen det er svært med et barn der skal passes, men du har nok ret..

Jeg fik da lige en lur, mens tøsen legede. Det gjorde underværker. Og nu har moren min inviteret på nybagte boller, så kan man næsten ikke klage længere på trods af lændesmerter, bækkenløsning og umenneskelig træthed

Håber for os begge at de sidste uger går hurtigt og at vi snart får vores børn uuuuudddd!!

Anmeld

18. september 2010

SussieThyssen

Håber at I for nyligt har fået målt blodprocenten?
B12 vitaminmangel er ofte årsagen til så voldsom træthed.
Så hvis I ikke har fået målt den blodprocent for nyligt, så få det lige gjort.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.