åhhhh altså uvisheden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juli 2008

zandramor

ahh har ligget to dage nu på sofaren med ondt i maven og virkerlig slem kvalme og så bliver jeg svimmel ind i mellen, så nu skal jeg til lægen i morgen er en smule nervøs... er det normalt og have det sådan.. hvis det er hvorfor ville lægen så have mig der op... ahhhh hader bare den her uvished, hvorfor skal den være her.... :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Mathilde

Hej Zandra

Jeg har ikke selv børn endnu så jeg ved ikke hvordan det føles at være gravid. Men jeg tror altså at det er ret almindelige symptomer på graviditet det du beskriver... Det er jo forskelligt fra person til person.
Godt at du skal til læge og have tjekket om alt er som det skal være...
Jeg tror ikke der behøver at være noget galt selvom lægen gerne lige vil se dig..

Kram fra Mathilde

Anmeld

23. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er helt normalt at have smerter i underlivet (fordi livmoderen vokser)og svimmelhed under graviditeten. Og ja, kvalme er jo også et symptom - det viser bare, at din krop producerer rigtig mange graviditetsbevarende hormoner, så det er et godt tegn.

Har man stærke smerter især i den ene side af underlivet, kan det være tegn på en graviditet uden for livmoderen. Det er det sikkert ikke hos dig, men måske din læge bare vil være sikker eller har fornemmet, at du er nervøs og gerne ville undersøges.

Håber, alt er vel.

Anmeld

23. juli 2008

Kvindemin

Kan godt forstå du er nervøs, men lægerne vil for det meste hellere tjekke en gang for meget, end slet ikke.
I SÅDAN EN SITUATION, når det handler om gravide - og små liv.
Det er meget normalt, det du beskriver.

:)

Anmeld

24. juli 2008

MorCamilla

Jeg tror også som en af de andre har skrevet at det er for at være helt sikker at lægen vil have dig til at komme der op..

Jeg vil krydse fingre for at det bliver en positiv test for dig..

Held og lykke og god bedring...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.