Alt er relativt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. februar 2008

Doktor Doolittle

Kære skønne, kønne kvinder og mænder Lige før sad jeg og fik ondt af mig selv. Det vælter ind over mig med tilbagemeldinger og dermed små ekstraopgaver før jeg kan aflevere min ph.d., og om sølle 3 uger starter jeg nyt job. Jeg skulle også gerne nå at læse noget teori op inden da. Så var det jeg kom til at tænke på, at der rent faktisk er større problemer i verden end et luksusproblem med en ph.d. der driller lidt. Fx. er der Mads-drengen og lille Andreas, som måske fejler noget :'( og som er i mine tanker hver dag (L) Så var det, jeg blev helt flov over mine tanker omkring ph.d.´en som jo er en opgave, jeg selv har valgt, for at øge mine jobmuligheder :$ Morale: Lad os huske hvad der egentlig betyder noget her i livet!!! :)) Knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2008

Løvepigen

Tina, hvor har du ret !! jeg tager også mig selv i det samme nogen gange, det er bare så vigtigt nogen gange at lige løfte hovedet og kigge ud i verden. Jeg tænker også tit på de to små drenge, altså hvor må det være hårdt specielt at være i ingenmandsland hvor der er ingen der kan fortælle hvad der er galt.

Knus Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.