Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
noname skriver: hvor er det fint...
hvor er det fint...
Tak tak tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
qp skriver: Love it
Love it
Thanks
Smukt - go inspiration
patella skriver: Smukt - go inspiration
Tusind tak, det er da dejligt at få at vide...!
Hvor er det bare fint det værelse!!! Der er bare ALT der er brug for, og det ser let, og rigtig flot og hyggeligt ud. Dejligt at blive inspireret
Super flot værelse. Jeg er især vild med puslehynden
Mette:)) skriver: Hvor er det bare fint det værelse!!! Der er bare ALT der er brug for, og det ser let, og rigtig flot og hyggeligt ud. Dejligt at blive inspireret
TUSIND TAK
MoarHvidovre skriver: Super flot værelse. Jeg er især vild med puslehynden
Tak tak det er min svigermor, der har syet betræk til puslehynden, ammepuden og kurvene i puslebordet og synes det er SÅ fedt...!
K&S skriver: Hejsa tøser...! Nu har jeg endelig fået taget billeder - så vil da lige vise lillemandens værelse frem ´ Der mangler lidt dekoration på væggen over tremmesengen, men det sidder lige nu over vuggen i vores soveværelse Katja
Hejsa tøser...!
Nu har jeg endelig fået taget billeder - så vil da lige vise lillemandens værelse frem ´
Der mangler lidt dekoration på væggen over tremmesengen, men det sidder lige nu over vuggen i vores soveværelse
Katja
wauw hvor gennemført. har du selv syet stof på puslepude, kurve, ammepude osv?
Zette skriver: wauw hvor gennemført. har du selv syet stof på puslepude, kurve, ammepude osv?
Tak tak nej, det er min svigermor, der har været i det kreative hjørne...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128