Spyt i den gale hals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Kaufie

....får jeres unger også tit det i søvne???

William laver ofte de der voldsomme lyde som opstår når man trækker meget voldsomt efter vejret når man har fået mundvand i den gale hals... Virkelig belastende - for vi flyver jo nærmest ind til ham for at tjekke at han trækker vejret.

Og selv om man oplever det flere gange på en aften løber man stadig efter lyden.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Plysbjørnen

Ikke så vidt jeg har observeret...

Anmeld

17. september 2010

Lene76

Kaufie skriver:

....får jeres unger også tit det i søvne???

William laver ofte de der voldsomme lyde som opstår når man trækker meget voldsomt efter vejret når man har fået mundvand i den gale hals... Virkelig belastende - for vi flyver jo nærmest ind til ham for at tjekke at han trækker vejret.

Og selv om man oplever det flere gange på en aften løber man stadig efter lyden.....

ej det lyder da ik særligt rart...... er det hver aften el???

har ik hørt om det før. jeg har KUN en søløve engang imellem ( hehe altså pga hans hoste)

har du snakket med lægen om det??? el sundhedsplejsken???

Anmeld

20. september 2010

Mie A

Det har jeg aldrig oplevet med nogle af mine børn...

Anmeld

20. september 2010

Kaufie

Hmmmm..... Nej, det er heldigvis ikke hver aften - men måske en gang hver anden uge - og så en 3-5 gange i løbet af en aften. Jeg tænker, at når han først har fået gang i det forkerte rør, så driller det lidt ekstra.

Jeg vågner også af og til selv på den måde - og må så ud efter vand - så måske er det noget arveligt?? Må tage den med lægen næste gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.