Katvig sovepose grøn, sælges billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.687 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. september 2010

L.J.L

Super lækker sovepose, aldrig brugt, da min søn bliver sindsyg af at være i den! Sælges billigt!

str. 74-86

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

louise8723

Hvad havde du forestillet dig af pris?

Anmeld

17. september 2010

L.J.L

louise4060 skriver:

Hvad havde du forestillet dig af pris?

Hej Louise.

Hvad siger du til 165 inkl. porto? (nypris 399,-) Kan se den i øjeblikket er på tilbud i butikkerne for 260,- plus porto så du sparer da alligevel en del

Anmeld

17. september 2010

louise8723

linselouise skriver:

Hej Louise.

Hvad siger du til 165 inkl. porto? (nypris 399,-) Kan se den i øjeblikket er på tilbud i butikkerne for 260,- plus porto så du sparer da alligevel en del

uha det var jo ikke slemt

jamen hvor varm er den ?

Anmeld

17. september 2010

L.J.L

louise4060 skriver:

uha det var jo ikke slemt

jamen hvor varm er den ?

åh det er svært at sige. Min søn er et varmt barn i forevejen så han har ikke behov for super meget for at holde varmen, men købte posen fordi han hele tiden sparker dynen af, og man er jo en bekymret mor Jeg vil sige at Lauritz ville jeg bare give en body på og så ned i posen, og så tror jeg han ville holde varmen, også til vinter. Men hvis man har et barn som er kuldskær kan man jo supplere med en heldragt og så posen.

Den er ikke sådan stor og vamset som en lækker dyne er, men jeg tror nu stadig den er god varm

Anmeld

17. september 2010

louise8723

linselouise skriver:

åh det er svært at sige. Min søn er et varmt barn i forevejen så han har ikke behov for super meget for at holde varmen, men købte posen fordi han hele tiden sparker dynen af, og man er jo en bekymret mor Jeg vil sige at Lauritz ville jeg bare give en body på og så ned i posen, og så tror jeg han ville holde varmen, også til vinter. Men hvis man har et barn som er kuldskær kan man jo supplere med en heldragt og så posen.

Den er ikke sådan stor og vamset som en lækker dyne er, men jeg tror nu stadig den er god varm

Ihh hvor smart.. havde ikke lige tænkt på det med at den var god hvis barnet sparker dynen af hehe..

Det gør Elias nemlig konstant

Hmm er virkelig fristet

Anmeld

17. september 2010

L.J.L

louise4060 skriver:

Ihh hvor smart.. havde ikke lige tænkt på det med at den var god hvis barnet sparker dynen af hehe..

Det gør Elias nemlig konstant

Hmm er virkelig fristet

hihi Du kan bare tænke over det hvis det er, men det er ihvertfald billigt, når den er helt ny, og skulle du få den hjem og fortryde så kan du sagtens sælge den igen

Anmeld

17. september 2010

louise8723

linselouise skriver:

hihi Du kan bare tænke over det hvis det er, men det er ihvertfald billigt, når den er helt ny, og skulle du få den hjem og fortryde så kan du sagtens sælge den igen

hehe jaeh vil lige tænke over det til imorgen..?

pengene er ikke så store i denne måned

Anmeld

17. september 2010

L.J.L

louise4060 skriver:

det helt ok

Sov godt

Anmeld

19. september 2010

L.J.L

louise4060 skriver:

Fik du sovet på det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.