nye viskestykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Louise mortil4

hvordan får jeg dem bedst til at blive gode så de kan suge en masse fra start af??

Nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Lene76

jeg "plejer" at vaske mine på 60 også gi lidt eddike i den skål hvor man kommer skyldemiddel i.... det sku hjælpe

Anmeld

17. september 2010

Louise mortil4

Lene76 skriver:

jeg "plejer" at vaske mine på 60 også gi lidt eddike i den skål hvor man kommer skyldemiddel i.... det sku hjælpe

kan man putte det direkte i maskinen i stedet?? Vi bruger flydene vaskemiddel i en beholder også doserer maskinen selv når den vasker så den bruger slet ikke den der sæbe skuffe.

Anmeld

17. september 2010

Plysbjørnen

Jeg ville starte med at give både en forvask og alm vask, for at få alt det mærkelige ud der er i fra producenten... Og så er skyllemiddel bandlyst det må ikke komme i nærheden af viskestykker og håndklæder...

Anmeld

17. september 2010

heaven

læg dem i blød i en spand kold vand i et par timer og så vask dem direkte i maskinen, uden skyldemiddel

det virker også på nye håndklæder

-Jannie

Anmeld

17. september 2010

Louise mortil4

heaven skriver:

læg dem i blød i en spand kold vand i et par timer og så vask dem direkte i maskinen, uden skyldemiddel

det virker også på nye håndklæder

-Jannie

ved du om der er skyllemiddel i det flydene vaskemiddel?? Jeg har nemlig smidt dunken ud så jeg kan ikke hente hjælpe der.

Anmeld

17. september 2010

heaven

Louise mortil4 skriver:

ved du om der er skyllemiddel i det flydene vaskemiddel?? Jeg har nemlig smidt dunken ud så jeg kan ikke hente hjælpe der.

det er der ikke, mig bekendt...

det virker fordi stoffet bliver mættet når det ligger og suger i så lang tid inden vask ved rigtig temperatur....

Jannie

Anmeld

17. september 2010

Louise mortil4

heaven skriver:

det er der ikke, mig bekendt...

det virker fordi stoffet bliver mættet når det ligger og suger i så lang tid inden vask ved rigtig temperatur....

Jannie

oki mange tak

Håber alt er vel hos jer/din mor endnu efter omstændighederne.

Anmeld

17. september 2010

heaven

Louise mortil4 skriver:

oki mange tak

Håber alt er vel hos jer/din mor endnu efter omstændighederne.

tak-tak, det går rimeligt - ikke noget nyt siden den pb jeg sendte dig.. og TAK fordi du spørger - det betyder meget, men det ved du jo

-jannie

Anmeld

17. september 2010

Lene76

ja det er osse et godt triks jannie  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.