Skulle bare til akupunktur MEN-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Diana...

kom ud med en gang blærebetændelse. 

Sikke da en dag ha ha. Jeg går jo til akupunktur hver tirsdag og fredag mod kvalme/opkast. Siden i går har jeg haft en del smerter nederst i maven lidt lige som om hun trykker sig ned af og når jeg har tisset eller noget større er det som om min skede har udvidet sig det var virkelig ubehageligt, Jeg kan ikke gå så godt pga smerter i ryggen og det har så været værre disse 2 dage pga smerter i maven også. Så idag da min sygeplejske så mig kunne hun jo godt se der var noget galt og tog straks en tisseprøve på mig os sende mig op til jordemødrenes kontor så jeg lige kunne snakke med dem og det var ok eller noget der skulle tjekkes nærmer. Jdm ville så godt lige have en læge til at undersøge det og scanne den lille for lige at se om det var ok. Men der gik lige lidt for de havde lige en tvillingefødsel. 

Det var så også ok, vi sad og ventet på gangen og ligepludselig ku vi høre 20 elefanter ha ha eller bare 4 læger komme løbene med en seng med en gravid kvinde i og min jdm siddende oven på hende med en hånd oppe i en skede jeg blev så forskrækket ved synet at jeg skynde mig og kikke ned og tros alt balladen havde min jdm alligevel lige tid til at råbe hej til os ha ha. 

Nå men jeg blev meget forskrækket over det jeg så og begynde så og tude (jeg er meget bange for fødslen denne gang efter første gang derfor min reaktion) og der kom så en anden jdm ud og snakket med mig. Hun fortalte mig så at det var en mor med tvillinger og hun havde så lige født den ene tvilling og den anden tvilling var så røget lidt for langt ned så navlesnoren sad forkert og derfor sad min jdm oven på hende fordi hun skulle holde nr 2 tvilling oppe så den navlesnor sad ordentligt og så skulle nr 2 tages med kejsersnit. Så den mor noget at opleve en alm fødsel og et kejsersnit under samme fødsel vildt. 

Men min jdm kom så op til mig bagefter gav mig et kram og sagde det blev et godt barn ha ha. Grunden til jeg siger min jdm er fordi de har noget i silkeborg der hedder kendt jdm ordning og der har man 2 jdm der følger en under hele graviditeten og det er også en af dem man føder med så man står ikke med en masse jordmødre og måske ender med en man ikke kender. Det er en super ordning og vi var også medlem af den med Lucas og de er så søde altså. 

Nå men det vidste sig så at jeg har en start på blærebetændelse og det var godt den blev opdaget i tide da den allerede gør så ond. Så nu skal jeg så behandles for det og så sagde hun så at alle mine muskler i ryg og mave var meget ømme pga af min mave er vokset så hurtig denne gang og det er så forklaringen til min rygsmerter og lidt i maven også. 

Så det ende med at blive noget af en dag på sygehuset idag hi hi. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Diana...

Hov det blev da lidt langt ha ha. 

Anmeld

17. september 2010

Lene76

pyh sikke da en dag du  har haft.....  go bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.