Tusind tak Dorthe! Så lykkedes det! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Maria.

Jeg modtog i dag min Manduca, med store forventninger..

Men da jeg havde prøvet den på, var jeg på nippet til at sende den retur med det samme!  Alle de spænder og seler.. Puha.. Fik godt nok sved på panden! Ringede til Dorthe som var så sød at guide mig igennem dette sele helvede.. hehe.. Malou elsker den, og var lige ved at falde i søvn, på trods af at hun lige var vågnet..

TUSIND TAK! Tror nok det lykkedes..

Lige et jubel-indlæg herfra.. God weekend til alle

Maria & Malou..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

VictorsMoar

Maria. skriver:

Men da jeg havde prøvet den på, var jeg på nippet til at sende den retur med det samme!  Alle de spænder og seler.. Puha.. Fik godt nok sved på panden! Ringede til Dorthe som var så sød at guide mig igennem dette sele helvede.. hehe.. Malou elsker den, og var lige ved at falde i søvn, på trods af at hun lige var vågnet..

Maria & Malou..

Ej, det er jeg bare glad for at høre  Bestilte en Manduca igår (håber at modtage den i morgen) Også på Dorthes anbefaling

Dorthe burde få nogle %'er fra Mamaslife

Anmeld

17. september 2010

Maria.

VictorsMoar skriver:

Ej, det er jeg bare glad for at høre  Bestilte en Manduca igår (håber at modtage den i morgen) Også på Dorthes anbefaling

Det kan du roligt gøre.. Nu synes jeg den er fantastisk! Og så synes jeg at den brugsanvisning der medfølger er lige til at smide ud!  Vi må få Dorthe til at lave en.. haha..

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Maria & Malou..

Neeeej havde slet ikke set dit indlæg...taaak

Det ser jo godt ud!! Pæn farve, synes jeg...ja jeg synes også det var et værre selehelvede inden jeg fik hjælp.

Kan dog ikke tage hele æren, for jeg har selv fået SUPER hjælp fra Mumto3 som guidede MIG igennem.....inden jeg fik et hysterisk anfald over den åndssvage brugsanvisning 

Håber I får mange hyggelige stunder sammen

Knus Dorthe

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

VictorsMoar skriver:

Ihhh det ville da være skønt...har kastet mine blå øjne på en poncho, med plads til bebs i bæresele under, derindefra

Håber du blir glad for købet

Anmeld

17. september 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Neeeej havde slet ikke set dit indlæg...taaak

Det ser jo godt ud!! Pæn farve, synes jeg...ja jeg synes også det var et værre selehelvede inden jeg fik hjælp.

Kan dog ikke tage hele æren, for jeg har selv fået SUPER hjælp fra Mumto3 som guidede MIG igennem.....inden jeg fik et hysterisk anfald over den åndssvage brugsanvisning 

Håber I får mange hyggelige stunder sammen

Knus Dorthe

Ja, det var dejligt.. Jeg glæder mig helt til at få hende i den snart igen.. Den er også yderst behagelig at have på..

Ja, den er meget fin i farven.. Lidt neutral.. Din er også fin!

Det er en skøn følelse at have hende så tæt på!

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja, det var dejligt.. Jeg glæder mig helt til at få hende i den snart igen.. Den er også yderst behagelig at have på..

Ja, den er meget fin i farven.. Lidt neutral.. Din er også fin!

Det er en skøn følelse at have hende så tæt på!

Hehe sådan har jeg det også....vi skal besøge mormor og morfar i morgen og der tager jeg både Mei Taien og Manducaen med...så skal der sgu bæres!!!

Anmeld

17. september 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Hehe sådan har jeg det også....vi skal besøge mormor og morfar i morgen og der tager jeg både Mei Taien og Manducaen med...så skal der sgu bæres!!!

hehe.. Skønt..

Anmeld

20. september 2010

Thalia

Hvor ser det bare helt rigtigt og hyggeligt ud

Anmeld

22. september 2010

VictorsMoar

dorthemus skriver:

Ihhh det ville da være skønt...har kastet mine blå øjne på en poncho, med plads til bebs i bæresele under, derindefra

Håber du blir glad for købet

Så har jeg også modtaget min Manduca  I har ret, det er ikke ligefrem nemt med alle de seler etc. Havde allerede problemer med bare at løsne mave-spændet Hahaha, men fandt ud af det tilsidst.

Den er bare så fin -glæder mig rigtig meget til at få den brugt -synes nu at lille-manden er liiiidt lille i den endnu (4 uger), så ser frem til at han er vokset en smule  

Men TAK Dorthe og TAK Maria, for jeres anbefaling og billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.