Babyer spiser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. september 2010

dorthemus

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Sakris

Haha... Åh hvor er de søde.

Anmeld

17. september 2010

DK

Guld... Hvor er de nuttede!

Kirstine spiste som 7-8 mdr. helt almindeligt mad, altså det vi fik til aftensmad. Og når jeg så fik en citron, så blev hun dælme sur hvis hun ikke også fik en. Til sidst tænkte jeg "jamen så SMAG dog her hvor sur den er". Hun så ud præcis som ungerne i videoen, men elskede det, og spiste/suttede altid hendes citronbåd op! Men hun kunne også godt lide sennep og den slags så...

Anmeld

17. september 2010

elluL

Hehehe. Kan da ikke andet end at smile

Sikker nogle skønne udtryk de små kan komme med. Hehe.

Anmeld

17. september 2010

Mutti2B

Ej, hvor er det synd, men også lidt sjovt

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

DK skriver:

Guld... Hvor er de nuttede!

Kirstine spiste som 7-8 mdr. helt almindeligt mad, altså det vi fik til aftensmad. Og når jeg så fik en citron, så blev hun dælme sur hvis hun ikke også fik en. Til sidst tænkte jeg "jamen så SMAG dog her hvor sur den er". Hun så ud præcis som ungerne i videoen, men elskede det, og spiste/suttede altid hendes citronbåd op! Men hun kunne også godt lide sennep og den slags så...

Sejt  Det må være dejligt med et barn der ikke er kræsent....Runa smagte lidt vandmelon for et par uger siden som hun så jeg spiste...og begyndte at vræle  Så der er vi vist ikke endnu haha

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Ej, hvor er det synd, men også lidt sjovt

Sådan tænkte jeg også først, men kom så til at sprutte af grin  Heldigvis lider ingen af bebserne overlast...hihi

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

lullebulle skriver:

Hehehe. Kan da ikke andet end at smile

Sikker nogle skønne udtryk de små kan komme med. Hehe.

Er specielt vild med, at de alle lige klemmer det ene øje i og munden krøller sammen

Anmeld

17. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Sådan tænkte jeg også først, men kom så til at sprutte af grin  Heldigvis lider ingen af bebserne overlast...hihi

Kan du holde på en hemmelighed? Efter jeg tænkte: "nåeh hvor er det synd" så var min næste tanke :" , det må jeg prøve engang"

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

Mutti2B skriver:

Kan du holde på en hemmelighed? Efter jeg tænkte: "nåeh hvor er det synd" så var min næste tanke :" , det må jeg prøve engang"

Så var det ikke kun mig der tænkte det

De er godt nok skønne, de unger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.