gravidites sukkersyge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2010

MorTilMalene

hej. ville bare lige høre om der er andre der har dette "problem"

jeg er lidt trist over dette da jeg har en dum trang til konstant a ville have risengrød...

men er jeg den eneste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Kaufie

Jeg blev lige "frifundet" ved gårsdagens glukosebelastningstest.....

Har hørt, det kan hjælpe at visualisere at du stopper det samme i munden på baby, som du putter i dig selv.....Og så er der jo i virkeligheden ikke lang tid til du har guldklumpen i armene....

Anmeld

18. september 2010

MorTilMalene

ja det har jeg også.

men risengrød er jo  ikke farligt på nogen måde.. men det samger bare skønt. hehe

Anmeld

21. september 2010

Tanja Hedelund Jensen

Hejsa

Jeg har i dag været så "heldig" at der kombrev fra sygehuset, med at jeg har graviditets sukkersyge, så det er jo bare fedt... he he

Håber at det kan være med virkende til at manden og jeg kan få indarbejdet nogle nye madvaner. Ikke at vi spiser spicielt usundt, men det kunne måske også hjælpe med de 10 vi begge render rundt med.

Jeg er ser frem til, at komme opog snakke med dem på sygehuset i næste uge, da den brochure der var vedlagt brevet gavmig flere spørgsmål end svar.

Tanja

Anmeld

4. oktober 2010

Tanja Hedelund Jensen

Puu... sikke mange ting man skal til at tænke over der gæmmer sig sukker i.

Glæder mig til guldklumpen kommer ud, så man kan komme til at køre lidt mere normalt igen iht. sukker - det er ikke slik og den slags jeg savner det kan jeg sagtens undvære, men jeg hader at der er sukker i mælk og frugt.

Brugte meget at putte frugt på min havergryn og så drikke et krus mælk til, men det er jo no go nu. Nu kan man få under en spiseske rosiner på og vand til MUMS!

Guldklumpen blev på sygehuste vurderet til at ligge lidt i den tunge ende, så bliver man jo bare ekstra mutiveret for at passe på sukkeren, da det ikke skal gå ud over ham/hende!!!

Anmeld

4. oktober 2010

MorTilMalene

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Puu... sikke mange ting man skal til at tænke over der gæmmer sig sukker i.

Glæder mig til guldklumpen kommer ud, så man kan komme til at køre lidt mere normalt igen iht. sukker - det er ikke slik og den slags jeg savner det kan jeg sagtens undvære, men jeg hader at der er sukker i mælk og frugt.

Brugte meget at putte frugt på min havergryn og så drikke et krus mælk til, men det er jo no go nu. Nu kan man få under en spiseske rosiner på og vand til MUMS!

Guldklumpen blev på sygehuste vurderet til at ligge lidt i den tunge ende, så bliver man jo bare ekstra mutiveret for at passe på sukkeren, da det ikke skal gå ud over ham/hende!!!

ja det med mælken irritere godt nok også mig meget, især pga jeg har en mærkelig trang til risengrød.

Anmeld

8. oktober 2010

Oxydation

Jeg er desværre også en af dem med graviditetssukkersyge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.