Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg været på jagt efter en fleecedragt til Marcus.
Men kan simpelthen ikke rigtig finde nogle som ikke koster under 300 i str. 68.
Så ligger du inde med en som du gerne vil sælge så smid et billed og en pris
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Drømmer skriver: Nu har jeg været på jagt efter en fleecedragt til Marcus. Men kan simpelthen ikke rigtig finde nogle som ikke koster under 300 i str. 68. Så ligger du inde med en som du gerne vil sælge så smid et billed og en pris
hej :-)
Jeg kan sy en men den kommer med stof til at koste 300 kr...
Knus Louise
Leonora skriver: hej :-) Jeg kan sy en men den kommer med stof til at koste 300 kr... Knus Louise
Det var et sødt tilbud. men vil helst ikke op og give så meget
Drømmer skriver: Det var et sødt tilbud. men vil helst ikke op og give så meget
hvor meget vil du gi?
Knus mig
jeg har en str 62 men alberte er kun lige vokset ud af den.. og det er neutral farve.. vil du ha den??
BlyViol skriver: jeg har en str 62 men alberte er kun lige vokset ud af den.. og det er neutral farve.. vil du ha den??
Hvor meget skal du have ??
Det vil jeg da gerne. den burde han da kunne passe lidt endnu
Hun vokser altså så hurtigt hende alberte
Leonora skriver: hvor meget vil du gi? Knus mig
max 200 kr.
Drømmer skriver: Hvor meget skal du have ?? Det vil jeg da gerne. den burde han da kunne passe lidt endnu Hun vokser altså så hurtigt hende alberte
ingen ting, den må du få.. skal jeg komme op med den? så kan du gi morgen/formiddagskaffe..
ved ikke om du har fundet en (har ikke læst hele tråden), men jeg købte en i tirsdags i H&M til 180 kr. der var 2 slags en brun med tiderdyr og en lyserød med hello kitty...
Jeg har en koboltblå fleecedragt i str. 68, som jeg har syet som prøve til min butik. Den har kun været brugt af min datters dukke. Den kan du få for 150,-
Det er sådan en her:
http://novasark.dk/catalog/product_info.php?cPath=7&products_id=24
Kh Birgitte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128