Erfaringer med kunstige øjenvipper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.219 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. september 2010

qp

Har i nogle erfaringer at dele med mig???

En veninde siger skidtet falder af i løbet af sådan en aften men damen i Matas forsikrede mig, at de ikke ville gøre det hvis jeg kom nok lim på. Hvad er jeres erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

blomst84

Kommer selvfølgelig an på hvor længe du skal have dem på   men jeg har ikke gode erfaringer med dem fra matas  de falder tit af sys jeg... 

Anmeld

17. september 2010

Risen

Lytter med her. kan ikke engang finde ud af at sætte dem på 

Anmeld

17. september 2010

Pia.

Har desværre ingen erfaring - men det minder mig om en lidt sjov historie... - min veninde bruger dem ind i mellem og hun havde købt nogle nye nogen som skulle sidde meget bedre (ved ikke hvor hun havde købt dem) Men de fløj af - bogstavlig talt - fløj af ... det blæste helt vild og pludselig hang den ene bare løs og blaffede i vinden...

Anmeld

17. september 2010

Risen

qp skriver:

Har i nogle erfaringer at dele med mig???

En veninde siger skidtet falder af i løbet af sådan en aften men damen i Matas forsikrede mig, at de ikke ville gøre det hvis jeg kom nok lim på. Hvad er jeres erfaringer??

Hov forresten fik lavet nogle hos frisøren som  sidder på i 2-3 uger ikke så kønt billede men de er super flotte. Tror det kostede 200 kroner.. kan ikke huske det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2010

NaFe

Jeg havde nogle på fra h&m i sidste weekend...Tog dem på ved 18 tiden....og sov med dem på også..og ja de sad altså stadig fast da jeg vågnede om morgnen..så dem vil jeg helt klart kunne anbefal...

Anmeld

17. september 2010

DK

Jeg har også kun haft nogle fra H&M, men jeg tænker ikke der er stor forskel på dem og så dem fra H&M.

I starten begik jeg den fejl at jeg ikke kom lim på. Altså de er jo sådan ligesom klistrede i forvejen. Men man SKAL putte en masse lim på. Og så holde dem fast der hvor de skal sidde indtil at limen er tørret.

Jeg plejer at putte dem på uden lim først for at se hvordan de lige passer på mine øjne. Tit er vipperne for store syntes jeg, eller for lange og så klipper jeg dem lidt til og prøver dem igen indtil det er perfekt. Når længden både passer hen over øjet, men også længden på vipperne, så putter jeg limen på, starter med at sætte dem på yderst på øjet og så ind mod øjenkrogen/næsen, og holder så på dem indtil limen er tør. Derudover så kommer jeg også min streg på først, så hvis øjenvippen ikke er heeelt nede i kanten så kan man ikke se det fordi at huden der er sort allerede pga. stregen!

Uhh en lang smøre. Til aller sidst mht at klippe dem til, så kan jeg sige at jeg ofte klipper 1/3 af, nemlig den del der skal være ind mod øjenkrogen/næsen, da jeg synes det ser (endnu mere) totalt fake ud at have så lange tykke øjenvipper inderst ved øjet. Der er mine egne nok! Men prøv dig frem. Hvis det er første gang så køb evt. to par så du har et øve par hvis nu alt går galt, he he...

Til sidst skal siges, at når de først sidder der så er det bare såååå flot! Men det er et arbejde og man skal sætte god tid af til det! (30 min)

Anmeld

17. september 2010

Bellinda89

Kunstige øjenvipper plejer som regel kun holde en aften..!!

Hvis du gerne vil have nogle der varer i noget længere tid , så skal du prøve : Eyelash extension De holder ca 3-4 uger , hvis du passer godt på dem

Anmeld

17. september 2010

morethanperfect

Man skal ikke købe dem i matas i hvert fald .. De falder rigtig hurtigt af

Anmeld

17. september 2010

misslea

DK skriver:

Jeg har også kun haft nogle fra H&M, men jeg tænker ikke der er stor forskel på dem og så dem fra H&M.

I starten begik jeg den fejl at jeg ikke kom lim på. Altså de er jo sådan ligesom klistrede i forvejen. Men man SKAL putte en masse lim på. Og så holde dem fast der hvor de skal sidde indtil at limen er tørret.

Jeg plejer at putte dem på uden lim først for at se hvordan de lige passer på mine øjne. Tit er vipperne for store syntes jeg, eller for lange og så klipper jeg dem lidt til og prøver dem igen indtil det er perfekt. Når længden både passer hen over øjet, men også længden på vipperne, så putter jeg limen på, starter med at sætte dem på yderst på øjet og så ind mod øjenkrogen/næsen, og holder så på dem indtil limen er tør. Derudover så kommer jeg også min streg på først, så hvis øjenvippen ikke er heeelt nede i kanten så kan man ikke se det fordi at huden der er sort allerede pga. stregen!

Uhh en lang smøre. Til aller sidst mht at klippe dem til, så kan jeg sige at jeg ofte klipper 1/3 af, nemlig den del der skal være ind mod øjenkrogen/næsen, da jeg synes det ser (endnu mere) totalt fake ud at have så lange tykke øjenvipper inderst ved øjet. Der er mine egne nok! Men prøv dig frem. Hvis det er første gang så køb evt. to par så du har et øve par hvis nu alt går galt, he he...

Til sidst skal siges, at når de først sidder der så er det bare såååå flot! Men det er et arbejde og man skal sætte god tid af til det! (30 min)

Kunne ikke have skrevet det bedre.... PRÆCIS sådan, jeg også gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.