Jeg har også kun haft nogle fra H&M, men jeg tænker ikke der er stor forskel på dem og så dem fra H&M.
I starten begik jeg den fejl at jeg ikke kom lim på. Altså de er jo sådan ligesom klistrede i forvejen. Men man SKAL putte en masse lim på. Og så holde dem fast der hvor de skal sidde indtil at limen er tørret.
Jeg plejer at putte dem på uden lim først for at se hvordan de lige passer på mine øjne. Tit er vipperne for store syntes jeg, eller for lange og så klipper jeg dem lidt til og prøver dem igen indtil det er perfekt. Når længden både passer hen over øjet, men også længden på vipperne, så putter jeg limen på, starter med at sætte dem på yderst på øjet og så ind mod øjenkrogen/næsen, og holder så på dem indtil limen er tør. Derudover så kommer jeg også min streg på først, så hvis øjenvippen ikke er heeelt nede i kanten så kan man ikke se det fordi at huden der er sort allerede pga. stregen!
Uhh en lang smøre. Til aller sidst mht at klippe dem til, så kan jeg sige at jeg ofte klipper 1/3 af, nemlig den del der skal være ind mod øjenkrogen/næsen, da jeg synes det ser (endnu mere) totalt fake ud at have så lange tykke øjenvipper inderst ved øjet. Der er mine egne nok! Men prøv dig frem. Hvis det er første gang så køb evt. to par så du har et øve par hvis nu alt går galt, he he...
Til sidst skal siges, at når de først sidder der så er det bare såååå flot! Men det er et arbejde og man skal sætte god tid af til det! (30 min)
Anmeld