Tvillingemaven 28+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2010

mullesmith2

Syntes den er ved at være pænt stor nu, hva sntes i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Ryberg

Den er vidst god nok

flot mave

Anmeld

17. september 2010

Low

For at være ærlig... så synes jeg både dig og maven er rigtig smuk ..

Anmeld

17. september 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Syntes den er ved at være pænt stor nu, hva sntes i?

Hold da op... hvad vejer de nu, og hvor store vil de gisne at de er ved fødslen? Hvor er du fin problemer med at komme rundt endnu?

Anmeld

17. september 2010

mullesmith2

Malene84 skriver:

Hold da op... hvad vejer de nu, og hvor store vil de gisne at de er ved fødslen? Hvor er du fin problemer med at komme rundt endnu?

Til scanning i onsdags blev de målt til 1201g og 1330g så de er da ikke voldsomt store endnu men de ligger jo meget normalt  Har ikke hørt noget om hvad de mener de vil være til fødslen men håber selv på at de er over 2500g stkket ihvertfald. Har det faktisk stadig ikke så slemt som jeg troede jeg ville have, mit bækken er bedre nu end det var i uge 18. Det trykker dog lidt mere på ribbenene og det er selvfølgelig tungt at stå og gå meget så jeg tager det stille og roligt og ved hvad jeg kan holde til og sådan

Anmeld

17. september 2010

mullesmith2

Low skriver:

For at være ærlig... så synes jeg både dig og maven er rigtig smuk ..

Tak hvor er det sødt sagt når man føler sig som en stor grim hvalros lige for tiden .

Anmeld

17. september 2010

Low

mullesmith2 skriver:

Tak hvor er det sødt sagt når man føler sig som en stor grim hvalros lige for tiden .

Det kan jeg godt huske (jeg var godt nok ikke gravid med 2) . Folk sagde også til mig at jeg var flot og smuk og at jeg kom til at savne maven og jeg tænkte: Nej nej den mave kommer jeg aldrig til at savne. Men jeg må indrømme at nogle gange kan jeg godt savne at ligge at nusse maven og se de bevægelser

Anmeld

17. september 2010

mullesmith2

Low skriver:

Det kan jeg godt huske (jeg var godt nok ikke gravid med 2) . Folk sagde også til mig at jeg var flot og smuk og at jeg kom til at savne maven og jeg tænkte: Nej nej den mave kommer jeg aldrig til at savne. Men jeg må indrømme at nogle gange kan jeg godt savne at ligge at nusse maven og se de bevægelser

Ja det er da lidt hyggeligt at se når de bevæger sig derinde  Sntes mine har været lidt stille de sidste to dage, jeg tror de har lagt sig på en anden måde derinde så det ikke er så nemt at mærke noget. hmm

Anmeld

17. september 2010

Low

mullesmith2 skriver:

Ja det er da lidt hyggeligt at se når de bevæger sig derinde  Sntes mine har været lidt stille de sidste to dage, jeg tror de har lagt sig på en anden måde derinde så det ikke er så nemt at mærke noget. hmm

De har det helt sikkert godt der inde . Det er også begrænset hvor meget plads der er tilbage i din mave

Anmeld

17. september 2010

mullesmith2

Low skriver:

De har det helt sikkert godt der inde . Det er også begrænset hvor meget plads der er tilbage i din mave

Ja det er jo nok ikke nemt at blive ved med at kunne komme rundt derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.