Onsdagsvejning den 23. juli 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juli 2008

Lsh

Så blev det igen onsdag; men pga ferie ved jeg ikke hvor mange der er på vægten.... Jeg har først ferie fra næste uge, så jeg har været på vægten her til morgen og sørme om den ik' sagde -700 gram :P Ikke meget; men de sidste kg er jo også svære at smide.... Ialt har jeg nu tabt 8,5 kg og jeg mangler mindst 1,8 kg og højest 3,8 kg endnu før jeg er tilfreds. Tror det bliver de 3,8 kg for så har jeg lidt at "lege" med, uden at det gør det store at jeg tager på ;) Knus og go' dag til jer alle :) Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Mathilde

Her siger vægten -500g siden sidst. Mit samlede vægttab er nu 8kg og jeg tror jeg vil tabe ca. 4kg mere.
Men ja du har ret Luise...de sidste kg er sgu svære!!!

Kram fra Mathilde

Anmeld

23. juli 2008

ivfmarie

uhh hvor er I gode... jeg har sgu lige nuppet 1,2 kilo den forkerte vej >(
Men det er helt selvforskyldt - kuren har været max på ferie!

Anmeld

23. juli 2008

Mathilde

ivfmarie skriver:

Øv hvor er det bare træls når det går den forkerte vej!!! Men fedt at du alligevel skriver herinde:)
Jeg synes vi mangler en hel del af slankepigerne efterhånden. Hvor er de henne???

Anmeld

23. juli 2008

Pia.

Mathilde skriver:

ivfmarie skriver:

Øv hvor er det bare træls når det går den forkerte vej!!! Men fedt at du alligevel skriver herinde:)
Jeg synes vi mangler en hel del af slankepigerne efterhånden. Hvor er de henne???

Hej søde.. :).... jeg er her endnu, men holder en lille ferie pause.. har en aftale med Majbritt (twinboys) om vi skal hjælpe hinanden igang igen :).... også med motionen... SÅ jeg er snart med igen... lige nu holder jeg vel det man kan kalde MAX ferie fra det hele...

KNUS PIA.

Anmeld

23. juli 2008

twinboys

Ja Pia og jeg har aftaler...
Lsh og jeg har aftaler...
Men pyh ferien er snart over mig og jeg har så travlt med mine drenge for tiden og jobbet... Ved godt det ikke er en undskyldning, men alle hiver i mig for tiden og et hav af løse ender er her også...

Men jeg har besluttet at i min ferie som foregår 3 uger i campingvogn skal der laves madplan og komme til fornuft... Livet skal leves af mig og livet skal ikke overstyre... Så 100% i uge 36 skal jeg starte en helt ny livsstil...

Pia og jeg gør det sammen med henhold til mad og holde hinanden igang ...

Lhs og jeg skal ud og motionere da vi bor meget tæt på hinanden... Så ekstra gåture skal vi have gang i...

Håber at Pia og Lhs har tid fra uge 36... Og så er der ingen undskyldning mere....

Mvh Majbritt der skal tabe sig 15kg...

Anmeld

24. juli 2008

Lsh

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] Ja Pia og jeg har aftaler... Lsh og jeg har aftaler... Men pyh ferien er snart over mig og jeg har så travlt med mine drenge for tiden og jobbet... Ved godt det ikke er en undskyldning, men alle hiver i mig for tiden og et hav af løse ender er her også... Men jeg har besluttet at i min ferie som foregår 3 uger i campingvogn skal der laves madplan og komme til fornuft... Livet skal leves af mig og livet skal ikke overstyre... Så 100% i uge 36 skal jeg starte en helt ny livsstil... Pia og jeg gør det sammen med henhold til mad og holde hinanden igang ... Lhs og jeg skal ud og motionere da vi bor meget tæt på hinanden... Så ekstra gåture skal vi have gang i... Håber at Pia og Lhs har tid fra uge 36... Og så er der ingen undskyldning mere.... Mvh Majbritt der skal tabe sig 15kg...[/citat] Sådan skal det lyde Majbritt :) Nu holder jeg ferie uge 31,32 og 33 og når du så er tilbage, så skal vi gi' den gas med den motion! Jeg er klar når du er klar ;) Knus Luise, der GLÆDER sig til ferien; men vægten skal der stadig holdes øje med....

Anmeld

24. juli 2008

Jan9e D

Ja jeg må jo krype til korset, og indrømme at mit projekt vægttab har stået på standby :$, og det har da også givet sig udslag i at vægten nu siger 82 kg. 8(

Men nu skal det altså være, så jeg hopper med på vognen igen i håb om at jeg kan holde den denne gang. Hvorfor er det de sidste kg der er så svære at komme af med?? De første 40 kg kom jo af i løbet af ingen tid, men min vægt at jo stort set stået stille det sidste år, og når jeg ikke må dyrke nogen form for motion er det dælme svært ;)

Nå men det var lidt pipperi og dårlige undskyldninger herfra

(H) Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.