wamse skriver:
Jeg er jo ved at tage pædagoguddannelsen, og jeg elsker det simpelthen
Jeg er startet op på SU med førsørgerlånet og jeg er enlig. Jeg har valgt at søge revalidering i stedet for, da jeg ikke kan overskue det psykisk med den økonomiske usikkerhed det er på SU, de lønnede praktikker, studiebøgerne, transporten m.m.
Jeg var til samtale i går ved en socialrådgiver omkring revalidering, og jeg får endegyldig svar i november, men hun mente at jeg nok ville få det tilkendt pga af mine sociale problemer(mit liv indtil nu), men hun var ikke sikker på at de ville give mig pædagoguddannelsen, fordi jeg har slidgigt i mine knæ
Hun mente ikke at jeg ville kunne søge bredt når jeg var uddannet pga mine knæ.
Synes godt noj det er frustrende, for er så sikker på det er pæd. jeg vil være og det er også der mine interessepunkter ligger.
Ville i anke det når afgørelsen kommer, hvis den falder ud som hun troede? Eller ville i droppe ud af jeres drømmestudie, for at skulle finde et andet studie?
Når jeg tager uddannelsestest, så lander de alle sammen lige netop på pædagog faget.
Det er ikke en mulighed at forblive på SU, for det går simpelthen ikke økonomisk.
Jeg er selv på revalidering og fik nej til at uddanne mig til sygeplejerske, jeg er nu ved at uddanne mig til lastbilchaufør som er mit andet drømmejob
Jeg skulle komme med 3 forslag til uddannelser jeg kunne tænke mig og så blev det besluttet på et teammøde hvor jeg iøvrigt ikke var med, hvilken uddannelse de mente jeg skulle have..