brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2010

bette

hvad koster det at leje en brystpumpe i babysam??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Ranarupta

bette skriver:

Det koster 500 i depositum og så skal du købe et sæt med slanger, flaske osv., da det kun er til den enkelte bruger. 
Af depositummet bliver modregnet dagsleje, som er på 15 kr.

Ring til dem og hør om de har en maskine hjemme inden du går derned. Derudover vil jeg sige, at hvis du skal gå langt med den, vil jeg anbefale at du smækker den på barnevogn el.lign, da den er uhandy og føles tung efter en mindre gåtur  

Anmeld

17. september 2010

bette

Ranarupta skriver:

Det koster 500 i depositum og så skal du købe et sæt med slanger, flaske osv., da det kun er til den enkelte bruger. 
Af depositummet bliver modregnet dagsleje, som er på 15 kr.

Ring til dem og hør om de har en maskine hjemme inden du går derned. Derudover vil jeg sige, at hvis du skal gå langt med den, vil jeg anbefale at du smækker den på barnevogn el.lign, da den er uhandy og føles tung efter en mindre gåtur  

tak for svar

Anmeld

17. september 2010

Frøken Sørensen

bette skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg ringede godt nok til mange babysam'er hvor de ikke havde nogen hjemme! Jeg lejede en på apotekket i stedet for. Også 500 i dep. Og så 350 for flaske og pumpesæt. Det koster så 20 kr pr. dag, men hvis man er medlem af sygeforsikring danmark får du 10 kr tilbage for hver dag du har lejet den!

Anmeld

17. september 2010

AnnetteG

Gitte85 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg ringede godt nok til mange babysam'er hvor de ikke havde nogen hjemme! Jeg lejede en på apotekket i stedet for. Også 500 i dep. Og så 350 for flaske og pumpesæt. Det koster så 20 kr pr. dag, men hvis man er medlem af sygeforsikring danmark får du 10 kr tilbage for hver dag du har lejet den!

Jeg var i babysam (Vejle) i sidste uge, hvor jeg ville have lejet en kravlegård - men de sagde at de havde lukket ned for al udlejning i hele kæden

Anmeld

18. september 2010

Ranarupta

AnnetteG skriver:

Jeg var i babysam (Vejle) i sidste uge, hvor jeg ville have lejet en kravlegård - men de sagde at de havde lukket ned for al udlejning i hele kæden

Så er det sket meget for nyligt, for jeg lejede en brystpumpe for 14 dage siden i Babysam i Brønshøj. Og forinden ringede jeg til den i Taastrup, men der var alle maskiner udlejet

Anmeld

18. september 2010

mth1987

Jeg har en til salg hvis det er. Kun brugt en måned. Jeg har været vildt glad for den og så den både manuel og elektrisk hvor du selv sætter tempo. Ikk alle pumper der li gode måtte prøve lidt forskelligt

Anmeld

19. september 2010

bette

ellers tak du var lige sent nok ude.. hehe har fået en købt... 

og det fungere jo fantastisk...!!

men men... aner simpelthen ikke hvordan jeg skal finde tid til at malke ud når min store drenge render rundt om mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.