Drengetøj søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
969 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Skouboe

Min svigerinde og hendes mand har lidt problemer. Hun er studerende og han er freelance fotograf, og finanserne er temmelig små i øjeblikket, med det resultat at deres søn VIRKELIGT mangler tøj her til vinter. Han har allerede fået lungebetændelse...

Anyway - jeg har lovet min svigermor at hjælpe med at finde noget godt brugt - og billigt tøj, så han ikke skal fryse mere her i vinter. Han mangler alt andet end bodyer i str 80 og 86

Er der nogen der ligger inde med en drengepakke de gerne vil sælge til billige penge? Det behøver ikke at være mærketøj, bare det er pænt og uden huller og pletter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

klmf

Hvad med genbrug? Mødrehjælpens biks i Svendborg fx har altid meget tøj til små penge

Anmeld

17. september 2010

Jules

Jeg har flyverdragt og meget andet... Det vil jeg gerne sælge til en fin billig pris... Vi ved trods alt hvordan det er at mangle penge :(

Anmeld

17. september 2010

Skouboe

lotchen skriver:

Hvad med genbrug? Mødrehjælpens biks i Svendborg fx har altid meget tøj til små penge

Det giver jeg videre til svigermor - tak

Anmeld

17. september 2010

Skouboe

Jules skriver:

Jeg har flyverdragt og meget andet... Det vil jeg gerne sælge til en fin billig pris... Vi ved trods alt hvordan det er at mangle penge

Det lyder godt - jeg har fundet en pakke lige i nærheden hvor jeg bor, så nu tager jeg lige en snak med svigermor (som er hende der køber tøjet til dem) og så vender jeg tilbage hvis der mangler noget. Jeg kunne godt forestille mig at der kommer til at mangle en flyverdragt. 

Tusind tak

Anmeld

17. september 2010

klmf

Skouboe skriver:

Det giver jeg videre til svigermor - tak

Jeg har fundet meget rigtig fint tøj dernede, noget kan du slet ikke se er brugt! De har alt, barnevogne, klapvogne... Jeg giver mine brugte ting dernede, det er bare en god sag!

Anmeld

17. september 2010

krofo

Hej

Vi sælger vores drenges aflagte tøj på denne side www.tvillingekluns.webbyen.dk

Se om der er noget der kan bruges og vi finder ud af en go pris

Anmeld

17. september 2010

Skouboe

krofo skriver:

Hej

Vi sælger vores drenges aflagte tøj på denne side www.tvillingekluns.webbyen.dk

Se om der er noget der kan bruges og vi finder ud af en go pris

Jeg giver linket videre til svigermor - mange tak

Anmeld

18. september 2010

Milka

jeg vil da gerne donere noget, har i hvert fald en fleece og en dynejakke i neutralfarver. sikkert også bukser og bluser og andet når jeg lige går det igennem. du siger bare til

Anmeld

18. september 2010

Skouboe

Milka skriver:

jeg vil da gerne donere noget, har i hvert fald en fleece og en dynejakke i neutralfarver. sikkert også bukser og bluser og andet når jeg lige går det igennem. du siger bare til

Hvor er du sød - mange tak. Jeg har lige været ude og hente en masse tøj som svigermor har købt brugt så nu må vi se om der stadig mangler noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.