Tilbage fald igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg havde anoreksi i 4,5 år inden jeg til sidst fik hjælp, jeg røg tilbage i det et par gange efterfølgende, blev gravid og begyndte at spise 6 måltider dagligt, men nu får jeg kvalme af at se mad igen, der han sagtens gå 1 dag imellem jeg spiser noget hvis ikk længere tid.. Hvordan fanden finder jeg glæden ved mad igen ? For vil gerne spise kan bare ikk for mig selv til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

SoffiLine

Puha, det må ikke være sjovt. Måske du skal tale med din læge om noget hjælp? det er ingen skam at be om hjælp.

Anmeld

16. september 2010

Pige2009

Jeg kan desværre kun give dig det råd at opsøge din læge for at komme videre søde

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

Det er ikke DIG der ikke vil spise , det er din sygdom !

Og når man er syg skal man ha læge hjælp

Kom igang og få hjælp så du kan blive glad igen

Anmeld

3. oktober 2010

afrobabies

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg havde anoreksi i 4,5 år inden jeg til sidst fik hjælp, jeg røg tilbage i det et par gange efterfølgende, blev gravid og begyndte at spise 6 måltider dagligt, men nu får jeg kvalme af at se mad igen, der han sagtens gå 1 dag imellem jeg spiser noget hvis ikk længere tid.. Hvordan fanden finder jeg glæden ved mad igen ? For vil gerne spise kan bare ikk for mig selv til det

Det er jo næsten ligemeget hvad du spiser, bare du får noget ned... Kiks, frugt eller andet småt... Men jeg ved ikke rigtigt når du har haft anorexi så er det måske lidt mere alvorligt.... Så jeg synes at du skal snakke med din læge om det...

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

LÆGEHJÆLP NU!!!  Jeg har haft det skdit tæt inde på livet i nærmeste familie - se så at få noget hjælp, du udsætter dig selv og din familie for noget helt forfærdeligt og du kan IKKE - gentager IKKE - komme ud af det selv! Det vil bare blive evd at komme igen...

Mvh

Rosa

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

LÆGEHJÆLP NU!!!  Jeg har haft det skdit tæt inde på livet i nærmeste familie - se så at få noget hjælp, du udsætter dig selv og din familie for noget helt forfærdeligt og du kan IKKE - gentager IKKE - komme ud af det selv! Det vil bare blive evd at komme igen...

Mvh

Rosa

Har snakket med lægen som har henvist mig til psykiater til en samtale

Anmeld

3. oktober 2010

neddi1

Du bliver nødt til at tænke på at det er dit barn der skal have næring for at vokse sig stærk. Du skal bruge maden til at lave den næring for ellers kan du risikere at noget går galt - jeg ved at det er hårdt sagt, men det er også sandheden.

Jeg har selv lidt af bulimi i perioder i flere år inden jeg blev gravid. Da jeg så blev gravid var jeg nødt til at sige stop selvom det var mega svært.. Men ville jo ikke skade min lille guldklump.

Efter jeg har født har jeg været nødt til at holde fast også fordi jeg nu har ansvaret overfor et lille væsen og vil være et godt forbillede!!

Jeg håber virkelig at du finder styrken til at passe på dit lille barn!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.