så prøver jeg lige om jeg kan få det hele med 
jeg var 39+2 og havde en tid til igangsættelse d. 14 kl. 7.15
jeg kommer ind og bliver undersøgt indvendig, jeg har her allerede åbnet mig 3 cm. havde godt nok haft temmelig ondt i maven om natten men troede egentlig bare det var nervøsitet.
så jeg får af vide at de vil tage vandet på mig istedet for. Bliver så sendt hjem igen idet de først skulle have samlet personalet til det på fødegangen. skulle komme igen kl. 9 
9.15 får jeg ve måler på
og jeg har lidt små veer
9.40 tager jordmoder vandet, og jeg har en del derinde så der skal en masse håndklæder til
10.10 jeg er i brusebad for at lindre smerterne fra veerne som tager til i styrke.
10.40 jeg går total i panik og ønsker ks med det samme, jordmoder beroliger mig og jeg lytter heldigvis til hende. og begynder at trække vejeret sammen med hende så hun hjælper mig igennem veerne.
10.55 bliver jeg undersøgt indvendig igen.. er nu 7 cm åben og har stærke smerter.
kl. 11.00 kan ikke få epi da jeg åbner mig super hurtigt og jordmoder mener bestemt ikke at jeg kan nå det til min store skuffelse. Jeg kommer i badekar nu og får sat mig ned på knæ med en ve og så får jeg lidt lindring. pludselig efter jeg har siddet der i 1 min får jeg pressetrang, det kommer helt bag på mig.
jordmoder får mig om på ryggen og mig krænget i en badering.
11.05 jeg har kraftig pressetrang
kl. 11.14 føder jeg vores dejlige datter
hun kommer op på mit bryst med det samme og er blå og har fosterfedt over det hele,. men hun er dejlig og hun er min!!
jeg bliver så hjulpet over på briksen igen, hvor moderkagen skal fødes. og herefter tjekker jordmoder mig for bristninger, det er ret ubehageligt. jeg er bristet 1½ cm så det var slet ingenting iforhold til sidste gang. jeg bliver nu syet og bagefter ligger vi hende til brystet som hun iiiivrigt sutter på, i hele 2 timer.
desværre var det ikke muligt for mig at amme denne gang heller, så hun kommer på flaske.
Jeg er super lykkelig og manden var en fantastisk hjælp hele vejen igennem forløbet.. en super god støtte, og en kanon stolt far.