3 D scanninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Rsa

Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes simpelthen de 3D scanninger er så uhyggeligt og ikke bare det, jeg mener faktisk at det er lidt at gå over grænsen....

Til jer der har fået dem foretaget...

Hvorfor valgte I at få den lavet og hvad ligger der bag jeres behov for, at skulle se jeres barn på den måde inden det kommer til verden?

Jeg undre mig bare, derfor spørger jeg.... Holdninger e raltid holdninger og gudskelov er vi alle forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

sarahb

vi gjorde det fordi min mands kollega fik en pige istedet for en dreng de havde fået afvide til alle scanningerne.
Så jeg gave ham en scanning i fødselsdagsgave, og det var 3d og det var fantastisk, fordi vi fik bekræftet kønnet, og også fordi vi så ham og hans træk, synes det er vildt man kan det.. Men jo jeg vil indrømme det er lidt skræmmende specielt når det ikke er ens egen scanning. Men når man selv oplever det, synes jeg det var fantastisk.

Anmeld

16. september 2010

maria_wlt

Jeg fik de BEDSTE billeder af Tristan dengang.. Synes han er det smukkeste på de billeder... Har dem stadig siddende på køleskabet 

Men vil godt gi dig ret i at nogen af dem ikke er "ramt" særlig godt...

Anmeld

16. september 2010

VIPpigen

Syntes man kan finde mange skumle billeder fra sådan nogen scanninger, men det var bare så specielt i dag da vi var afsted, og det var så anderledes at se hende på 3D end på 2D. Vi fik også bekræftet at det var en pige, og så var det virkelig sjovt at se alle de træk som hun allerede nu har fra sin far. Det var mig der gerne ville have det lavet her, fordi jeg ville gerne kigge ind igen, er da nysgerrig, og for mig er det bare så bekræftende at man kunne se sparkene, og slagene, og jeg samtidig kunne mærke det. Det gjorde det ENDNU MERE VIRKELIG....

Anmeld

16. september 2010

Mka

Jeg er første gang gravid, og ja man kan læse sig til hvad der forgår inde i ens mave, men man kan ikke rigtig forestille sig det. Jeg kan selvfølgelig mærke på min krop at der sker noget, men det kan min kærest ikke. Så for os var det bare så dejligt at se den tumle rundt inde i maven,og min kæreste kan meget bedre forholde sig til det. ( tror jeg nemlig kan være lidt svært for dem&nbsp Vi fik også afvide det blev en pige. Og det er bare det FEDESTE jeg har prøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.