3D af vores lille pige :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Persille83

En lille smuksak :-) Dejlige billeder af lille pigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Ej hvor sjovt, smiler.. Det er da ret specielt at have på dvd

Hehe.. ja, efter sådan en 3D/4D har man bare lyst til at føde og få den lille ud i sine arme Men ja, liiige nogle uger endnu, så hun kan blive helt parat, og inden du får set dig om så kommer hun ud til dig

Helt sikkert. Troede ikke vi ville få så meget som vi fik, men vi fik dvden, og 87 billeder på cdrom, og så lavede hun jeg ved ikke hvor mange udskrifter af billeder også, så vi fik en ordentlig stak.

Vi fik sådan små smil fra hende derinde imens, og på et tidspunkt er det som om hun er lige ved at græde derinde, mundvigen vender nedaf, og hun rynker ved øjnene, så det ser så sødt ud. Havde bare lyst til at tage hende i armene og trøste hende.

Men hold op en oplevelse, bestemt de 1200 værd vi gav for det, og Lasse var jo bare helt væk i hende også, og så grinede han af hun lignede ham så meget

Anmeld

17. september 2010

VIPpigen

Persille83 skriver:

En lille smuksak :-) Dejlige billeder af lille pigen

Mange tak. Ja, det er virkelig skønne billeder vi har fået med hjem. Og så fantastisk at se derind på den måde

Anmeld

17. september 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Helt sikkert. Troede ikke vi ville få så meget som vi fik, men vi fik dvden, og 87 billeder på cdrom, og så lavede hun jeg ved ikke hvor mange udskrifter af billeder også, så vi fik en ordentlig stak.

Vi fik sådan små smil fra hende derinde imens, og på et tidspunkt er det som om hun er lige ved at græde derinde, mundvigen vender nedaf, og hun rynker ved øjnene, så det ser så sødt ud. Havde bare lyst til at tage hende i armene og trøste hende.

Men hold op en oplevelse, bestemt de 1200 værd vi gav for det, og Lasse var jo bare helt væk i hende også, og så grinede han af hun lignede ham så meget

Hold da op, så må man da også sige i fik noget for pengene - hvor dejligt!

Hehe.. hun skulle da smile til mor og far og vise hvor glad hun er for sin lille et-værelses

Aww.. det kan jeg da godt forstå, så træder ens moderinstinkt bare ind.. Altså det lille pus..

Hvor dejligt han også bare var helt skudt i hende Det er også bare SÅ meget mere virkeligt det hele når man har set den lille på sådan en scanning. Bliver spændende når hun kommer ud - så må i tage et godt far/datter-billede så man kan se alle lighederne

Har hun stadig de laaange ben?

Anmeld

17. september 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Hold da op, så må man da også sige i fik noget for pengene - hvor dejligt!

Hehe.. hun skulle da smile til mor og far og vise hvor glad hun er for sin lille et-værelses

Aww.. det kan jeg da godt forstå, så træder ens moderinstinkt bare ind.. Altså det lille pus..

Hvor dejligt han også bare var helt skudt i hende Det er også bare SÅ meget mere virkeligt det hele når man har set den lille på sådan en scanning. Bliver spændende når hun kommer ud - så må i tage et godt far/datter-billede så man kan se alle lighederne

Har hun stadig de laaange ben?

Helt sikkert

Ja, man kunne virkelig se på ham hvor meget han glæder sig til hun er herude, og hun får stadig nogen flyveinstruktioner en gang i mellem, såå skønt. Men rigtig gode godnat historier til mor, for jeg forstår ikke en brik, men han nyder jo hun lige skal lære lidt om de flyvere.

Ja, hendes fødder, og lår, mave og hoved svare til en der er 29+2 (i går) så hun er overbevist om at jeg er en uge længere henne. Men lange flotte lår, og fyldige også. Men skal også love for hun kan sparke til derinde

Anmeld

22. september 2010

Shibby

Sikke en næse

Kan ikk se hun ligner lasse..Måske postbudet

Anmeld

22. september 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Sikke en næse

Kan ikk se hun ligner lasse..Måske postbudet

Hmm, ret godt klaret du syntes hun ligner postbudet når jeg ikke engang ved hvordan han ser ud.... Hehe...

Men næsen ja, den er altså Lasses...

Anmeld

22. september 2010

Riksen

Nej, hvor er hun kær! Og gode billeder.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

22. september 2010

VIPpigen

Riksen skriver:

Nej, hvor er hun kær! Og gode billeder.

Hvor langt er du henne?

Syntes også selv hun bare ser så dejlig ud, og glæder mig virkelig til hun kommer ud til os. Vi var til scanning i torsdags, da var jeg 28+2, så er i dag 29+1

Anmeld

22. september 2010

Riksen

Syntes også selv hun bare ser så dejlig ud, og glæder mig virkelig til hun kommer ud til os. Vi var til scanning i torsdags, da var jeg 28+2, så er i dag 29+1

Det kan jeg godt forstå.

Vi skal selv til 3D/4D scanning på tirsdag, der er jeg 24+1. Det er rart at vide sådan nogenlunde hvordan man kan forvente at bebs ser ud - altså i forhold til hvor langt henne man er. Vores er jo nok ikke helt så baby-buttet som jeres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.