Kan havregrød/øllebrød fryses ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.755 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Koen.

Ja som overskriften lyder? Lillepigen er rigtig glad for ovenstående men ville være nemmere at lave èn stor portion og fylde i små bøtter som lige kunne tøes op til brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Mor-til-asta-09

øllebrød kan du sagtens fryse.. Men du kan gemme øllebrød i køleskabet op til 7 dage..

Ved ikke med havregrød

Anmeld

16. september 2010

Koen.

forældre-til-Asta skriver:

øllebrød kan du sagtens fryse.. Men du kan gemme øllebrød i køleskabet op til 7 dage..

Ved ikke med havregrød

åhh super det var jo smart, tak

Anmeld

16. september 2010

Koen.

Ingen der ved om havregrød kan fryses?

Anmeld

16. september 2010

mullesmith2

tror godt det kan fryses det er jo bare vand og havregryn, tror ik der sker noget ved at fryse det ned du kan jo prøve og se om det bliver et godt resultat.  Men ja Øllebrød kan sagtens fryses.

Anmeld

16. september 2010

Koen.

mullesmith2 skriver:

tror godt det kan fryses det er jo bare vand og havregryn, tror ik der sker noget ved at fryse det ned du kan jo prøve og se om det bliver et godt resultat.  Men ja Øllebrød kan sagtens fryses.

tak, ja, kan altid vudere når jeg tager det op hvordan det ser ud

Anmeld

16. september 2010

mor-til-vanessa

lillespurv20 skriver:

Ja som overskriften lyder? Lillepigen er rigtig glad for ovenstående men ville være nemmere at lave èn stor portion og fylde i små bøtter som lige kunne tøes op til brug

jeg fryser begge dele.

kan holde sig i fryseren i 4 uger

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Jeg synes nu at havdregrød har en tendens til at blive grynet og slimet...men det er jo så en smagssag og kommer nok også an på hvordan den bliver lavet.
Jeg udnytter stivelsen i grynene helt og koger dem helt ud..og cellulosen i grynene kan altså ikke ret godt med frysning, desuden så har netop kornprodukter det med at tabe rigtigt meget af næringsværdien under frysning, såe...
Ja det afgør man jo selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. september 2010

Koen.

Tak for svar piger, så må jeg igang med at lave mad til prinsessen

Anmeld

16. september 2010

Diana...

du kan bare lave havregrøden i mikroovnen det er super nemt og hurtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.