Foto af ungerne.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Sabby

Jeg er virkelig kamera nørd, står altid klar til at tage billeder af ungerne, har over mange billeder af dem inde på computeren og i albummer osv. men så var det at jeg begyndte gerne, at ville have taget nogle prof billeder af dem, i form af fotoserie billeder, ligesom dem man fx. får taget i vuggestuen eller børnehave osv.

Så var det at jeg søgte lidt om det på nettet, for ville ikke gå ned hos vores egen fotohandler i centret og få det gjort, der koster det jo tæt på 1000 kr. 8( så faldt jeg over den her side www.borne-foto.dk og fandt ud af hvornår de besøgte de forskellige centrer.

1 fotoserie (ikke en bestemt serie, valget er frit) koster 348 det er sgu billigt, og de tager ikke penge for at man bliver fotograferet, lige som de fx gør hos fotohandleren.
Der bliver taget 5 prøve billeder gratis, udfra dem vælger du hvilket et billede du syntes bedst om. hvis du så vil have et billede til foruden serien, men det samme billede (uanset størrelse) så koster det kun 200.

Så ungerne og jeg har været nede og blive fotograferet.....8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Balderson

Hej

Tak for oplysningern :)

Nu vil jeg da lige kigge efter hvornår de kommer i nærheden af min bopæl :)

Mvh

Anmeld

22. juli 2008

Kvindemin

Kanon.
Er jeg blind, eller kommer de slet ikke til Silkeborg? :)

Anmeld

22. juli 2008

Christinahr

I rosengårdcentret er der pt en fotograf der er på besøg og tager 20 kr pr billede også med gratis prøve billede:-)

Anmeld

22. juli 2008

NejaJ

Hos dem har vi fået taget billeder af 2 omgange....
Jeg er virkelig godt tilfreds med dem....
2 billeder i mit album er derfra...
Et af Lærke alene... Og et af mine 2 piger....
Jeg syns der er mega gode og MEGA billige:D

Anmeld

23. juli 2008

Sabby

Det er nemlig lige det de er.

Anmeld

23. juli 2008

Sabby

Chritinap skriver:

Kanon.
Er jeg blind, eller kommer de slet ikke til Silkeborg? :)

De holder til i albertslund så jeg tror ikke de kommer til silkeborg desværre :( ikke af hvad jeg ved.

Anmeld

23. juli 2008

Sabby

Christinahr skriver:

I rosengårdcentret er der pt en fotograf der er på besøg og tager 20 kr pr billede også med gratis prøve billede:-)

Det også billigt, her er det også gratis for prøvebillederne, de tager 5 i det hele.:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.