Slut prut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. september 2010

MorTilGustav

Så lige en update fra mig :

Efter der var taget DNA-tests i foråret fik i midten af juli en ny dåbs- og fødselsattest med Gustavs fars navn tilføjet.. Gik ud fra at sagen er afsluttet, men hører intet fået fra Statsforvaltningen.
Kontaktede Statsforvaltningen for nogle dage siden, og de siger de skam har sendt brev om afslutning af sagen til mig i juli... Meget mystisk! Jeg har i hvert fald ikke modtaget andet end papirer fra kirken, men så må de være gået tabt i posten  
De har sendt dem igen nu og jeg har lige modtaget dem... Ville være super glad hvis det ikke var fordi jeg kan se at hans to "vidner" (de andre der ska skrive under), er hans forældre... Han havde sagt, han havde fortalt dem det, men jeg har haft mine tvivl (han har løjet om så meget andet) og et lille håb om, at de ikke vidste det, og at det var derfor jeg intet havde hørt fra dem.. Men nej.. Håbet om at Gus vil få farmor og farfar er altså slukket...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Efter der var taget DNA-tests i foråret fik i midten af juli en ny dåbs- og fødselsattest med Gustavs fars navn tilføjet.. Gik ud fra at sagen er afsluttet, men hører intet fået fra Statsforvaltningen.
Kontaktede Statsforvaltningen for nogle dage siden, og de siger de skam har sendt brev om afslutning af sagen til mig i juli... Meget mystisk! Jeg har i hvert fald ikke modtaget andet end papirer fra kirken, men så må de være gået tabt i posten  
De har sendt dem igen nu og jeg har lige modtaget dem... Ville være super glad hvis det ikke var fordi jeg kan se at hans to "vidner" (de andre der ska skrive under), er hans forældre... Han havde sagt, han havde fortalt dem det, men jeg har haft mine tvivl (han har løjet om så meget andet) og et lille håb om, at de ikke vidste det, og at det var derfor jeg intet havde hørt fra dem.. Men nej.. Håbet om at Gus vil få farmor og farfar er altså slukket...

Årh, Cecilia... Det var da træls for jer, men mest Gustav Jeg har også mine tvivl om hvorvidt Laura kommer til at se hendes fars familie og på hvilke vilkår

Anmeld

17. september 2010

N&J

MorTilGustav skriver:

Det er jeg ked af at høre Cecilia.. 

Utroligt at de vælger at gå glip af såå dejlig en guldklump.. men det eneste positive er at din kommende mand og "far", hans forældre vil have fuld mulighed for at være bedsteforældre uden at føle de træder nogen over tæerne.. men føler med dig.. 

Jeg forstår det heller ikke.. 

Men et kæmpe kram til dig og Gustav.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.