Lene Hanssons 8 ugers wellness program

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Nadi

Min mand og jeg går igang med hendes program efter ferien. Alt der ikke indgår i hendes madprogram ryger simpelthen ud og så går vi igang. Jeg glæder mig bare til at få smidt de overflødige mange kilo og håber at de bliver en god kickstarter til os begge to. Og det allerbedste er at manden også er med på ideen, eller det var faktisk hans ide :D Så det har bare af at virke og være godt!

Nogle af jer der har erfaring med programmet??

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Jordbærpigen

Hej Nadia.
Det lyder super godt med det initiativ fra din mand:D
Jeg har selv levet efter hendes principper i en periode og det hjalp. Jeg gjorde det dog ikke med henblik på at tabe mig, da jeg ikke vejer for meget, men simpelthen for at prøve noget nyt. Min kæreste og jeg var begge på hendes livsstil og vi fik det bare meget bedre. Vi sov bedre, var mere oplagte i løbet af dagen, vores smagsløg ændrede sig (tænk at en is kan smage SÅ godt, når man ik har fået is i flere uger;)) osv. Det eneste jeg dog ikke kunne "holde ud" til sidst, var det med at kun at spise frugt om morgenen. På det tidspunkt havde jeg et lidt krævende job, hvor jeg bare havde brug for nogle kulhydrater for at holde mig kørende. Så langsomt trappede jeg ud af det... desværre. Men har hendes bøger og laver ofte hendes opskrifter, men lever ikke efter det som dengang. Men go for it - det er dét værd:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.