Vask af tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Anonym trådstarter

Skal jeg pille alle mærker af tøjet og vaske det eller skal jeg vente til han bliver født med at vaske tøjet i tilfælde af han ikke kan passe nogen af str.

Hvorfor er det man vasker med vrangen ud ?

unskyld mine dumme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

twinboys

Anonym skriver:

Skal jeg pille alle mærker af tøjet og vaske det eller skal jeg vente til han bliver født med at vaske tøjet i tilfælde af han ikke kan passe nogen af str.

Hvorfor er det man vasker med vrangen ud ?

unskyld mine dumme spørgsmål

Selvfølgelig skal alle mærkerne pilles af og så bare i vaskemaskinen, ´du kan jo alligevel ikke få det byttet til den tid...

Vaskes det med vrangen udaf holder farverne og print meget bedre...

Jeg ville vaske det nu, mens du har tid til det, der er nok at se til når først baby kommer...

Majbritt

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Selvfølgelig skal alle mærkerne pilles af og så bare i vaskemaskinen, ´du kan jo alligevel ikke få det byttet til den tid...

Vaskes det med vrangen udaf holder farverne og print meget bedre...

Jeg ville vaske det nu, mens du har tid til det, der er nok at se til når først baby kommer...

Majbritt

Helt enig 
Og grunden til at man piller mærkerne ud er, at de kan stikke og kradse babys sarte hud. Du ved sikkert selv hvor ubehageligt det er at have et mærke i nakken der stikker 
Endelig kan du med fordel vende vrangen ud på undertøjet når baby har det på, så ikke syningerne sætter mærker.
Kan huske hvor hysterisk mine ungers far var med den slags...der skulle ikke være noget, der generede hans børns hud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.