Hovedet satte sig fast i aftes! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Slettet

...Og hvorfor sådan " " en til det?? Jo fordi det var en rigtig spøjs oplevelse!

Den lille møvede og masede og tumlede voldsomt i en god times tid og pludselig blev der stille og bum pist væk var min bækkenløsning!

...Sådan gik det også for sig under min sidste graviditet, men det havde jeg bare fuldstændig glemt og det er da bare SÅ skønt ikke at have ondt mere efter alle de måneders smerte!

Det er ca. 1½ uge siden jeg var på sygehuset og fik at vide, at han var sunket ned i bækkenet, men jeg havde faktisk ikke regnet med at han ville sætte sig fast før omkring fødslen, jeg tager det som et kompliment om, at jeg har mavemuskler som en førstegangs gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Jules

Hvor lækkert...

Tror egentlig også det er sket for mig... For jeg har da egentlig heller ikke ondt mere nu jeg tænker over det ?!?!?!?!?

Anmeld

16. september 2010

oo

min unges hoved sidder også godt og grundigt fast i bækkenet nu, og jeg sagde til Søren for halvanden uge siden, at det måtte være det der foregik, for det trykkede i hele det område. nu synes jeg bare det preeeeeeeesser nedad mod "åbningen" hele tiden, jeg ligner vist en der har skidt i bukserne når jeg kommer gående

og så har jeg mens smerter konstant nu på 4. døgn - ikke superbehageligt, men man synes jo ikke man skal pive over det når der venter veer forude

Anmeld

16. september 2010

Jules

Tjuhl skriver:

min unges hoved sidder også godt og grundigt fast i bækkenet nu, og jeg sagde til Søren for halvanden uge siden, at det måtte være det der foregik, for det trykkede i hele det område. nu synes jeg bare det preeeeeeeesser nedad mod "åbningen" hele tiden, jeg ligner vist en der har skidt i bukserne når jeg kommer gående

og så har jeg mens smerter konstant nu på 4. døgn - ikke superbehageligt, men man synes jo ikke man skal pive over det når der venter veer forude

Hihi... Nej Trine... Det skal nok blive meget værre ;)

Anmeld

16. september 2010

oo

Jules skriver:

Hihi... Nej Trine... Det skal nok blive meget værre

åååååh suk! ja, det skal det jo nok  aaaaj, mand, det kan vi sgu godt klare, vi er jernladies...eller noget...måske gummiladies er bedre at håbe på i den her sammenhæng Søren sir "du er ninja-Trine, du kan klare ALT!"

Anmeld

16. september 2010

sus34

Ved min sidste fødsel sad hovedet ikke fast før under selve fødslen, så der var det hele turen men at lægge sig ned og ringe efter en ambulance da vandet gik.... selvfølgelig til byfest i den lille by jeg bor i.

Så jeg har ikke den store tiltro til at hovedet sætter sig fast denne gang.... men jeg har da et par gange kunne mærke at hun har været godt nede i bækkenet og rode rundt... men hvor hun bare hopper op igen.  Så det er nok bare den der med tålmodigheden.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.