Hej,
Og tak for opbakningen 
Det gik rigtig godt. Alt var fuldstændig som det skulle være, så det var dejligt. Var så nervøs inden. Ved ikke hvorfor jeg var så nervøs, for på de to tidligere scanninger havde alt været fint, men tror jeg hypede mig selv op til det værste. Men det var heldigvis ubegrundet, for blyb er helt perfekt. Det var en sygeplejerske under uddannelse der skulle scanne. Og da hun så var helt færdig kom der en anden ind og gennemscannede endnu engang, så må sige vi fik fuld valuta for pengene, med en laaaang scanning.
Da hun kom ned omkring blæren og forklarede at hun kunne se væske i den og det betyd at den tissede, spurgte jeg om hun kunne se hvad den tissede med?
Den forstod hun ikke, så hun sagde "øhh.. urinrøret …" så grinede hende den anden og sagde "De vil vide om det er en pige eller dreng" og jeg sagde ja, om den tisser med en tissemand eller -kone, men det ku' hun ikke se
.
Hende den første havde også prøvet men kunne heller ikke se noget fordi blyb lå og krøllede sig sammen med benene krydset under sig.
Så vi fik desværre ikke stillet vores nysgerrighed.
Efter scanningen havde jeg tid ved en speciallæge på Skejby fordi de følger mig pga blodtryk, men det har været helt perfekt i lang tid nu, så jeg slipper for "yderligere tiltale" mht det 
Vi havde begge taget fri efter middag, så bagefter var vi ude at "fejre" den gode scanning med en dejlig frokost.
Så en dejlig dag, selvom der ikke blev købt et stykke tøj i dagens anledning, idet det er "kedeligt" at købe hvidt 
AG - som synes de næste 20 uger godt må gå rigtigt stærkt.
Anmeld