Er bare så glad nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2008

Jan9e D

:D Jubiiiiii, så har vi også fået børnehave plads til Mathine, pr 1 maj 2008. Jeg snakkede med dem på pladsanvisningen i går for at høre om hvordan det stod til og om der var mulighed for at komme i de instituioner vi havde ønsket os, men det kunne hun ikke garentere. Forklarede hende at jeg meget gerne vil ha en i mit nærområde, pga, det ikke går helt så godt med mit hjerte, og får flere og flere "anfald". Og derfor ikke kan cykle så langt når jeg skal hente hende. Og det ville hun så skrive i min ansøgning.

Og så i dag da jeg kom hjem lå der et brev om at hun har fået plads på vores førstepriotet. Det er simpelhen for vildt. Så nu skal min lille pige også snart i BH. Jeg er godt nok spændt på at se hvordan det kommer til at gå, men tror da også at hun vil nyde at få nogle flere udfordringer i sin hverdag. For nu er hun den ældste i vs og har været det i 3 mdr, og den næst ældste er ½ år yngre end hende.

Nå men det blev vist et langt indlæg denne gang
KH Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2008

SaNiNa

Det er da bare super dejligt.
Tror hun vil elsker det og især at få nogle at lege med på hendes egen alder...

Tror det var rigtig godt du fortalte det med dit hjerte for de tager tit hensyn (det gør de i odense).

Knus Sanne

ps glæder mig til at hører hvordan det kommer til at gå med børnehave start.

Anmeld

7. februar 2008

Pia.

Ej hvor skønt, det er så dejligt når man får det som man gerne vil .... Tillykke med pladsen, håber Hun og I bliver rigtige glade for det.

Knus Pia. :)

Anmeld

7. februar 2008

Tullebobs

Stort tillykke med pladsen:D Er osse meget spændt på, hvor vi får plads til august, der er nemlig to muligheder som jeg bare ville blive rigtig ked af:( og så er der tre steder som jeg gerne vil have, så oddsne er da ok. Jeg håber at Mathine bliver rigtig glad for gå i BH - synes du ikke at hun bare bliver for alvor stor nu? Jeg synes godt nok, at det er mærkeligt at ens lille myp allerede er BH-klar (det er nok værre med moren;))...

Kram Trine

Anmeld

7. februar 2008

Heidi.

Ej mange gange tillykke- der er bare ikke noget der er værre end hvis man ikke får sine ønsker opfyldt med hensyn til institution.

Jeg er rigtig glad på jeres vejne..

Knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.