Er der foresten nogen der ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Plysbjørnen

om babyer skal have badedragter oven på svømmebleen hvis de skal i svømmehal/badeland???
Det er bare fordi at vi skal i sommerhus om nogen uger, og der er der badeland men jeg gider ikke stå og være på vej ind og laura ikke må komme med fordi hun ikke har en bade dragt på...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Lise

Jeg har været i svømmehallen med Simon, hvor han kun havde sådan en badeble på. No problem.

Kan ikke se hvorfor de skulle udelukke et så lille barn for ikke at have badedragt på... kan bedre se det hvis hun var 15 år gammel ;) Men hvis du vil være sikker, så kan du da ringe til stedet og spørge..

Anmeld

22. juli 2008

Plysbjørnen

Lise skriver:

Jeg har været i svømmehallen med Simon, hvor han kun havde sådan en badeble på. No problem.

Kan ikke se hvorfor de skulle udelukke et så lille barn for ikke at have badedragt på... kan bedre se det hvis hun var 15 år gammel ;) Men hvis du vil være sikker, så kan du da ringe til stedet og spørge..

Det kan der være noget om, kom bare lige pludselig i tvivl...

Betina

Anmeld

22. juli 2008

ivfmarie

de fleste ferie-steder kan man faktisk købe en lille fiks gummibadebuks så slipper du for både ble og badedragt... ;)

Anmeld

22. juli 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

de fleste ferie-steder kan man faktisk købe en lille fiks gummibadebuks så slipper du for både ble og badedragt... ;)

okay, det er bare fordi at vi for noget tid siden købte sådan nogen badebleer fra Huggies, som vi kunne bruge hvis det var nok... det var mere det jeg var i tvivl om...

Anmeld

22. juli 2008

bette

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

ivfmarie skriver:

okay, det er bare fordi at vi for noget tid siden købte sådan nogen badebleer fra Huggies, som vi kunne bruge hvis det var nok... det var mere det jeg var i tvivl om...

jeg tror det er nok så længe de er så små... det er noget andet når de begynder at være de 2år

Anmeld

23. juli 2008

Plysbjørnen

bettemouse skriver:

ivfmarie skriver:

jeg tror det er nok så længe de er så små... det er noget andet når de begynder at være de 2år

okay... rart at vide selv om kæreste insistere på at vi skal køre ud til Ønske Børn og se om man kan få en badedragt til hende der... Så det må vi hellere få gjort...

Betina

Anmeld

23. juli 2008

Kaufie

okay... rart at vide selv om kæreste insistere på at vi skal køre ud til Ønske Børn og se om man kan få en badedragt til hende der... Så det må vi hellere få gjort...

Betina

Nåja, når kæresten ligefrem insisterer kan man vel godt lokkes med en tur i ØnskeBørn....

Anmeld

23. juli 2008

Plysbjørnen

Mette Kaufmann skriver:

Betina

Nåja, når kæresten ligefrem insisterer kan man vel godt lokkes med en tur i ØnskeBørn....

Det er da nemlig det, har også lige været derinde... Fandt en rigtig sød lille badedragt til hende, og der skal man ikke engang have en svømmeble på inden under :D
Så det er jo bare topnice...

Betina

Anmeld

18. oktober 2010

fruea

Jeg faldt lige over denne tråd - og selvom det er noget tid siden den har været oppe og ringe .. ja så vil jeg bare lige give mit besyv med ...

Jeg sværger (har 3 unger) til svømmebleen fra Imse vimse. Den er gennial ! Det er en svømmeble der har vundet adskillige priser - husker ikke lige nøjagtigt deres navn - men det kan vist ses her !

den er blød, nem at få af og på - og så er den 100 % naturlig og fri for kemi. Den er SIKKER og holde tæt hvis uheldet skulle være ude. Nå ja, og så er den godkendt i alle landets svømmehaller ...

Den kan blandt andet købes hos Naturebaby -  men eller så prøv at google "Imse vimse"!

Den fåes i mange søde mønstre og farver.

/Fruea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.