Victoria Beckham hættetrøje str.XL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
916 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Ryberg

Rigtig lækker Victoria Beckham hættetrøje i størrelse XL, ikke brugt særlig meget.

Byd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Ryberg

den er virkelig lækker

Anmeld

17. september 2010

Ryberg

Byd?

Anmeld

17. september 2010

SoffiLine

er den stor i str?

Anmeld

17. september 2010

Ryberg

SoffiLine skriver:

er den stor i str?

Altså, da jeg var i en XL, der kunne jeg være i den, og jeg har ok brede skuldre/arme......

Når man tænker på at det er et mærke som normalt er lille i sin størrelse, så er den stor i sin størrelse.... ved ikk om det giver mening?

Anmeld

17. september 2010

SoffiLine

masser af mening, havde en selv engang bare i sort. det var str xl og den var nærmest for lille til mig ;s

Anmeld

17. september 2010

Ryberg

SoffiLine skriver:

masser af mening, havde en selv engang bare i sort. det var str xl og den var nærmest for lille til mig ;s

Det er bare så træls... alt det smarte tøj der bliver lavet idag, så tænker man "uh" en XL .... men så sidder den bare som en sportsBH på en.......

Andre steder hvis man hopper i en XL så hænger den som et telt på en.... haha.... Det er ikke nemt altid

Anmeld

17. september 2010

SoffiLine

KittyGirl skriver:

Det er bare så træls... alt det smarte tøj der bliver lavet idag, så tænker man "uh" en XL .... men så sidder den bare som en sportsBH på en.......

Andre steder hvis man hopper i en XL så hænger den som et telt på en.... haha.... Det er ikke nemt altid

bruger normalt s, men den xl var næsten for lille. det er ikke til at vide med det smarte tøj der, nej mega øv

Anmeld

21. september 2010

Ryberg

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.