1 sød sort top fra Sisters Point (S/M)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. september 2010

Pia.

KittyGirl skriver:

2 søde toppe har jeg her til salg.

Billede nr.1 og 2 er en mørkegul top mærket Jade Fleur Paris i størrelse S/M, den er lavet af 95% polyester og 5% elastan, den er brugt.

Billede nr. 3 er en sort top fra sisters point i størrelse S/M.

Byd

Har du solgt den gule ? ellers kan vi sige 240 med den jeg i forvejen har købt....så giver jeg 50 for den hvis den kan sendes under samme porto...

Er ikke sikker på jeg kan komme i den endnu, men det må da så klart blive mit mål - den er super sød...

ER DEN SOLGT ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Ryberg

Pia. skriver:

Har du solgt den gule ? ellers kan vi sige 240 med den jeg i forvejen har købt....så giver jeg 50 for den hvis den kan sendes under samme porto...

Er ikke sikker på jeg kan komme i den endnu, men det må da så klart blive mit mål - den er super sød...

ER DEN SOLGT ?

Den er ikke solgt endnu, men det er den så nu

Jeg smider den med i pakken, og så siger vi 240

Anmeld

18. september 2010

Pia.

KittyGirl skriver:

Den er ikke solgt endnu, men det er den så nu

Jeg smider den med i pakken, og så siger vi 240

Deal.... Super godt... Hvis og så frem den er for lille så får min søster glæde af den i stedet for

Det er bare super...

Er der mere nu jeg er i gang med at handle med dig he he.... tænkte om du smed mere på de næste par dage SMILER...

Anmeld

18. september 2010

Ryberg

Pia. skriver:

Deal.... Super godt... Hvis og så frem den er for lille så får min søster glæde af den i stedet for

Det er bare super...

Er der mere nu jeg er i gang med at handle med dig he he.... tænkte om du smed mere på de næste par dage SMILER...

Altså jeg har flere ting... ved ikke om man kan se det inde under min profil?

Det kan sagtens være der kommer mere idag eller imorgen, skal nemlig op og rydde op i mit tøj idag

Anmeld

18. september 2010

Pia.

KittyGirl skriver:

Altså jeg har flere ting... ved ikke om man kan se det inde under min profil?

Det kan sagtens være der kommer mere idag eller imorgen, skal nemlig op og rydde op i mit tøj idag

Jamen jeg venter spændt Bare du ind til videre lægger de to i pakken jeg har købt *SSS* så må vi se hvad der ellers smutter med... HE HE....

Jeg er til 50 års fødselsdag i aften - så hvis jeg ikke lige er på må du lige "prikke" til mig i morgen hvis der kommer mere på fra dig...

Anmeld

18. september 2010

Ryberg

Pia. skriver:

Jamen jeg venter spændt Bare du ind til videre lægger de to i pakken jeg har købt *SSS* så må vi se hvad der ellers smutter med... HE HE....

Jeg er til 50 års fødselsdag i aften - så hvis jeg ikke lige er på må du lige "prikke" til mig i morgen hvis der kommer mere på fra dig...

Det skal jeg nok du må have en rigtig god aften så

Anmeld

18. september 2010

Pia.

KittyGirl skriver:

Det skal jeg nok du må have en rigtig god aften så

Tusind tak og i rigtig meget lige måde....

Bliver nok ikke så længe har en hund der er meget tæt på fødslen - ja faktisk over tid (dag 65 i dag)... så tror kun det bliver spisning og så hjem igen - desværre... kan ikke rigtig slappe af når jeg har hende her hjemme...

Anmeld

18. september 2010

Ryberg

Pia. skriver:

Tusind tak og i rigtig meget lige måde....

Bliver nok ikke så længe har en hund der er meget tæt på fødslen - ja faktisk over tid (dag 65 i dag)... så tror kun det bliver spisning og så hjem igen - desværre... kan ikke rigtig slappe af når jeg har hende her hjemme...

kan jeg godt forstå

Held og lykke med hunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.