Solen skinner... hvor er det dog fantastisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2008

Pia.

Sikke et vejr vi har haft de sidste par dage - det er jo fantastisk. Elsker solen. Man kan da kun smile når vejret er så flot, dog er det stadig koldt men det klare man da nemt ikk....(Min store dreng fyldte 9 år i går, så man må sige han havde vejret med sig)
Glæder mig så meget til det bliver sommer og håber vi får en fantastisk sommer I år... - det fortjener vi da.:)

Nå ville ikke så meget med det her indlæg, bare ønske alle en god dag i den skønne sol.

Stort knus til alle
Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2008

SaNiNa

Ja jeg elsker osse bare solen og nu er tiden osse ved at være ind til man skal på camping igen og så begynder grill sæsonen...
Men er nu lidt tæt af solen skinner på mine vinduer de er møj beskidte:$ men det bliver de jo osse med det samme.

Hvad de søn en god fødseldag i går?
Det er stort set altid kedeligt vejr på min har fødselsdag d. 03-12 men det må jeg jo bare tage med...

kuns sanne

Anmeld

7. februar 2008

Pia.

Hej Sanne.

Ja han havde en rigtig god dag i går. Vi holdte for familie og venner i søndags og så var vi bare os i går.

Han skal have klassen med hjem i næste mdr. der er vi helt færdige med vores tilbygning/ombygning og han kan vise sit nye væresle - og det glæder han sig meget til...

Ja december er for det meste lidt trist og grå fordi vi desværre ikke får så meget sne som vi kunne ønske os, men omvendt er december ret hyggelig min søster har også i december og det er da hyggeligt..

Knus Pia.

Anmeld

7. februar 2008

SaNiNa

ja fødselsdag for klasse er bare noget af det bedste husker det som var det igår hehe
Det bliver dejligt at blive færdig med tilbygning/ombygning og han kan vise sit værelse frem, kan huske da jeg fik mit nye værelse det var noget helt special.

Vi leder efter hus hvor vi skal lave ret meget så vi får det som vi vil og kan levende forstille hvordan det er... (håber jeg overlever)

Sanne

Anmeld

7. februar 2008

Heidi.

Ihh Pia- hvor er det et dejligt indlæg. Dejligt at du nyder vejret. Jeg har en rigtig lortedag i dag, men vil da gå udenfor og så om ikke solen kan skinne lidt på mig..

Knuser.

Anmeld

7. februar 2008

Tullebobs

Hej søde Pia

Tillykke med sønnen, hip hip... Jeg nyder osse hver en solstråle der kommer min vej, har cyklet mig en tur her i formiddag, som en lille pause fra studierne. Saster på kanonsommer, sidste år var jo en virkelig ynkelig undskyldning for en sommer at være - var kun i vandet 1 sølle gang, suk suk. Denne vinter er dog osse mærkelig, føles som et laaaaaangt efterår, mangler sgu noget sne, frost og høj sol. Vil kælke, basta:P

Kram fra Trine hvis smil osse bliver bredere, når solen skinner

Anmeld

7. februar 2008

MorCamilla

Jeg elsker også sol og sommer, men her desværre ikk kunne nyde det, og gå på legepladsen men Mikkel.. :-( Da jeg lagde på sygehuset, (er lige blevet opereret i mit håndled, pga en gammel skade) Så jeg måtte ligge i en sygehus seng og se på det dejlige vejr gennem vinduet.... :-( øv øv... Glæder mig til at se hvordan de næste 6 uger går, med gips på den gode hånd.. og en søn der skal have skiftet ble, tøj, i bad, have hjælp til maden m.m... Men det skal nu nok gå.. :-) Det bliver det jo bare nød til... :-)

Knus fra en Camilla, der her ondt i hånden... :-)

Anmeld

7. februar 2008

Pia.

Øv Camilla...

Rigtig god bedring med din hånd... :S Håber ikke det bliver for slemt for dig, de næste mange uger.

Knus Pia.:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.