så var der to steger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

zandramor

Hey alle sammen.
Ja jeg er så ny herinde så rigtig meget hey til jer alle sammen..

Ja jeg fik afvide af min gamle læge jeg ikke kunne blive gravid naturligt, så derfor droppede jeg p-pillen og har ikke taget den i 3-4 år og der er aldrig sket noget fordi jeg troede på min læge, så fik jeg en ny læge og snakkede med hende om det kunne ville ikke undersøge mig hun sagde jeg skulle tage den med ro i ½ års tid.
Det gjorde jeg så eller det vil sige der er ikke gået meget mere end et par mdr hvor jeg går over tiden og ikke har det så godt,
Tirsdag aften hvor jeg kommer hjem fra arbejde tager jeg en test. den lå i 30 sek så var der to steger jeg skreg og min kæreste tog den helt med ro jeg måtte ringe til min mor GG

hun kom forbi hun var ikke til og slå ud af kurs og 1½ time efter den første test to jeg nummer to, jeg var ikke engang færdig med og tisse på den så var der to steger.
Fredag var jeg ved lægen og der var ingen tvivl.
Jeg skal sku være mor..

Men puha kvalme konstant.. slet ikke sjovt...

Så lyt ikke altid til din læge. tingene kan ske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Pia.

Velkommen til og stort tillykke med den lille i vente....

Jeg er selv mor til 3 guldklumper på 9½ 5½ og 2½ år...

Håber du bliver glad for at være her inde...

Knus Pia (H)

Anmeld

22. juli 2008

Kvindemin

Velkommen til :)
OG STORT STORT TILLYKKE.
Jeg er mor til Celina på snart 9 mdr.
Hvor tiden dog flyver afsted :o

Knus herfra

Anmeld

22. juli 2008

Mathilde

Hej Zandramor

Velkommen til baby.dk og kæmpe tillykke med graviditeten:)) Hvor er det dejligt at du er blevet gravid på trods af lægens vurdering...
Jeg håber kvalmen snart fortager sig og at alt forløber som det skal.

(H)Mathilde

Anmeld

22. juli 2008

Stumpen

Hejsa..

Velkommen til og tillykke med graviditeten... Glæder mig til at høre mere om den :D
(H)

Anmeld

22. juli 2008

zandramor

hey hey og mange tak. ja det er dejligt...

Ja den kvalme tager livet af mig..
måtte blive hjemme fra arbejde med ondt i maven og rigtig slem kvalme +o(og det er midt i ferie men det er der ikke rigtig noget og gøre ved..
jeg skal jo ikke kun tænke på mig men også den lille...Er 8 uger denne ca. og har kun vist det i en uge nu..

Var der nogle af jer der ville vide hvad det var før i fødte...(?)

Anmeld

22. juli 2008

charlottekri

ja, jeg ville gerne vide det, for for det første er der jo det praktiske med indkøb af ting til den lille men det der fyldte mest var nu altså at vi var så spændte at vi ikke kunne vente 9 mdr med at få at vide om det var en dreng eller en pige :P8D

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

zandramor skriver:

hey hey og mange tak. ja det er dejligt...

Ja den kvalme tager livet af mig..
måtte blive hjemme fra arbejde med ondt i maven og rigtig slem kvalme +o(og det er midt i ferie men det er der ikke rigtig noget og gøre ved..
jeg skal jo ikke kun tænke på mig men også den lille...Er 8 uger denne ca. og har kun vist det i en uge nu..

Var der nogle af jer der ville vide hvad det var før i fødte...(?)

Den første gang ville vi ikke vide det, men den 2 og 3 gang ville vi gerne...
der er delte meninger om at vide det eller ej....

Anmeld

22. juli 2008

Becks

zandramor skriver:

Hey alle sammen.

Ja jeg fik afvide af min gamle læge jeg ikke kunne blive gravid naturligt, så derfor droppede jeg p-pillen og har ikke taget den i 3-4 år og der er aldrig sket noget fordi jeg troede på min læge, så fik jeg en ny læge og snakkede med hende om det kunne ville ikke undersøge mig hun sagde jeg skulle tage den med ro i ½ års tid.
Det gjorde jeg så eller det vil sige der er ikke gået meget mere end et par mdr hvor jeg går over tiden og ikke har det så godt,
Tirsdag aften hvor jeg kommer hjem fra arbejde tager jeg en test. den lå i 30 sek så var der to steger jeg skreg og min kæreste tog den helt med ro jeg måtte ringe til min mor GG

Hejsa og velkommen til.
Jeg har ikke selv børn, men synes det er en hyggelig side at være inde på.

Super mange gange tillykke, jeg ønsker og dig og din familie alt held og lykke med den lille ny... (H)

Så er der måske håb for mig en dag, har fået samme besked af min læge :S
Knus herfra

Anmeld

22. juli 2008

zandramor

Beck skriver:

zandramor skriver:

Hey alle sammen.

Hejsa og velkommen til.
Jeg har ikke selv børn, men synes det er en hyggelig side at være inde på.

Super mange gange tillykke, jeg ønsker og dig og din familie alt held og lykke med den lille ny... (H)

Så er der måske håb for mig en dag, har fået samme besked af min læge :S
Knus herfra

Du skal gå til en anden læge og få en anden mening...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.