Nå men så må jeg jo hellere opdatere også

Phillip Emil er også ved at blive stor og i rivende udvikling. Han er blevet rigtig skrap med sproget, og siger både, muh, vrinsker, øffer, vuffer, miaver, kykkeliky, gok gok, gak gak (gæs

), far, bad, mad, mor, hej, hva det, se, hov og ja der er mange på efterhånden og mor er så stolt:p
Han er også en meget aktiv dreng motorisk og han har godt styr på benene, og begynder så småt at løbe og vil hoppe. Han gå meget i sofaen (endnu uden uheld

) og jeg kan se hans balance udvikler sig fra gang til gang.
Han er stort set alt ædende (og man kan roligt sige æde for han kører ind

), dog vil han gerne vælge alt det på bordet og ikke tallerknen, så vi er begyndt at tage maden i køkkenet så vi kun sidder med vores tallerken og det hjælper gevaldigt.
Om aftenen blver han lagt i seng mellem 19-19.30 og falder selv i søvn, efter vi han puttet ham igen et par gange og for en uge siden begyndte han at sove hele natten igennem, eller det vil sige til kl 5-5.30

men så er vi fri for at vække ham når vi alligevel skal op kl 6, men i weekenderne kunne han nu godt trække den lidt

Og så er lillebror jo på vej til december, så vi ntder tiden med storebror alene fuldt ud og har ikke travlt med familieforøgelsen. Men glæder mig alligevel lidt til at møde ham

I dpén gåer det rigtig godt og han er med 3 andre på cirka samme alder såp det har vi været rigtig hedige med. Jeg læser til pædagog så jeg har tidligt fri de fleste dage og får rigtig meget kvalitetstid med ham

Vi har hele eftermiddagen sammen og jeg følker mig så priviligeret at kunne studere og være mor fuldt ud. Det bliver lidt sværer når praktikken kommer, men det klarer vi også.
Tild em der ikke ved det så bor vi i Hobro i en lille lejet hus, familien består indtil videre af min mand 26 mig selv på 23 og vores lille Phillip Emil på 17 mrd. Og så får vi forhåbentlig lille Jullian føjet til flokken i december

Dejligt at læse om jeres skønne unger, det lyder til de følges ad, det er lidt sjovt