Min dreng hopper hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. september 2010

B&J

hihihi ja sjov overskrift men

min dreng er 6mdr og når vi holder ham under armene  også på gulvet og i sofaen ja så hopper han altså er der ikke nogle der har nogle gode ideer til det for uhh man bliver da træt i armene og han griner og smiler ud over det hele han elsker det bare så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Pige2009

Det skal han da bare fortsætte med

Anmeld

14. september 2010

B&J

Baagøe skriver:

Det skal han da bare fortsætte med

ja det skal han men tænker nu mere på er der ikke en måde der kan give dem lidt modstand så de hopper mere ja kan ikke rigtigt forklare det men det er jo hårdt i en sofa eller gulvet for det giver ikke det skup og han elsker det

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

B&J skriver:

ja det skal han men tænker nu mere på er der ikke en måde der kan give dem lidt modstand så de hopper mere ja kan ikke rigtigt forklare det men det er jo hårdt i en sofa eller gulvet for det giver ikke det skup og han elsker det

Tjaaa - må melde pas

Anmeld

14. september 2010

Maise

B&J skriver:

hoppegynge, bare kun i kort tid, ikke så god for ryggen. hmm men ved ikke hvad alder de må bruge den fra.

Anmeld

14. september 2010

Hasselnødden

Det gør vores Elias også - forstår jeg dig rigtigt hvis du mener at han kunne have godt af en hoppegynge f.eks.?  Elias har en herhjemme, men bruger den ikke så meget, men når han er i den, så står han ikke stille og der får du ihvertfald ikke ondt i armen, for hopperiet klarer han selv

Anmeld

14. september 2010

Hasselnødden

De må bruge den maks. 10-15 min. af gangen og først når de kan holde hovedet selv.  

Anmeld

14. september 2010

Mira0911

Det er da super skønt... Lad ham endelig blive ved...

Anmeld

14. september 2010

Tdittmann

her hos os bruger jeg en gymnastikbold som jeg så sidder på med ham i armene og så hopper han ellers bare deru'a

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.