Zumba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Stumpen

det har jeg været til i aften og jeg ejer da ikke rytmisk sans for 5 øre  men nu har jeg tilmeldt mig, for håber på at det kan sætte skub i min motivation igen og ikke mindst give mig noget kondi...

Fandt jo også ud af i Tyrkiet at jeg rent faktisk godt kan svømme  så det kunne jeg også godt finde på at padle frem og tilbage (vores svømmer har bare desværre ikke åpben i dagtimerne/formiddag) Nogend er ved hvor meget og hvor hurtigt det skal foregå for at det gier noget eller det at man gør noget er det nok i sig selv????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Munder

Hvor er du sej, gid jeg havde overskuddet til at komme afsted. Var det sjovt?

Anmeld

16. september 2010

CM

Jeg kender intet til svømning i dit område, men ville lige melde mig under Zumba fanerne ... Jeg går også til det om torsdagen og hold da op jeg syntes det er sjovt og nyder det ... og hver anden torsdag tager jeg 2 timer Volley også ... Det er de torsdage hvor jeg ikke har pigerne. Men min mor passer pigerne når jeg skal til Zumba :-)

Overvejer en Zumba cd, for 1 gang om ugen er da ikke nok og jeg har ikke råd til flere desværre :-(

Anmeld

20. september 2010

Charlie

Jeg aner ikke, hvad zumba er for noget, men kan regne ud, at det er noget dans?
Mht. svømning, så skal du blive forpustet og få pulsen op i vejret og føle, at du virkelig presser dig selv til du føler, at nu kan du snart ikke mere. Når du når dertil, så tager du lige lidt ekstra, for det er det aller sidste, der giver mest, selvom det også er det, der er aller hårdest og dermed sværest at komme igennem.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.