Idag startede jeg min første time i fitness center til en gang Bodybike Intro... 
Jeg havde gået derhjemme og sagt at jeg kom ikke til at svede det mindste idag, for det er jo "bare" intro... 
JA kære Dorthe, du kan godt trække den tilbage igen... 
Iøvrigt træner jeg med FrkT herinde fra - Og første gang vi mødte hinanden.. Kanon herlig er hun og rigtig sød... 
Instruktøren forklare de "tekniske" ting om cyklen osv.. De fleste af os fandt hurtigt ud af hvordan den fungerede... Vi cykler ligeså stille afsted og prøver med lidt modstand osv...
Op at stå og cykle osv... Med hårdere modstand... Osv... Puha det var hårdt... Jeg gav den nok liiige for meget gas i starten, så til sidst i timen, opgav jeg et par gange, men prøvede også at presse mig selv, selvom jeg ikke havde for mange kræfter tilbage...
Instruktøren var god synes jeg, han vidste lige hvordan han skulle presse lidt på os alle... Synes det var fantastisk... 
Hvor ER man bare glad og tilfreds efter sådan en time... 
Det er ikke ligefrem at sæderne er bløde på de cykler... Mildt sagt, har eder dælme ondt i rumpetten nu...
Jeg er nu en glad og tilfreds kvinde med dagens motion og at jegh har presset mig selv, ikke presset mig selv hårdt, men liige for at overvinde cyklen... 
Anmeld