Det dersens puslebord ik' å?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.792 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Mettemus

Jeg er ved at få grå hår af overvejelser omkring puslebordet (det havde jeg alligevel ikke regnet med skulle være det, jeg havde sværest ved at finde ud af)...

Jeg har en forestilling om, at jeg gerne vil have noget kommode-lignende med skuffer og ikke hylder, så der ikke behøver være ordentligt altid, og så det der ligger i skufferne ikke bliver støvet. Der udover skal det stå i soveværelset, så der skal være plads til et vaskefad ved siden af. Så må det gerne være hvidt og så er jeg lidt nærrig, så vil helst ikke give meget mere end 1500 kr for det... Og sådan et kan jeg ikke finde.

Hvilke løsninger har i fundet, til hvilken pris osv. Og hvilke behov har man i virkeligheden når man står med en live-baby og ikke kun de ideer man gør sig inden?

Klem og god aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Angelspot

Jeg har hele tiden været bevidst om at puslepladsen skulle have masser af plads,  så der skulle være en stor flade, for lige meget hvor meget man ønsker det blir holdt pænt og opryddet, så kan det ikke altid lade sig gøre. Derudover ville jeg heller ikke have et med masser af hylder til at gøre ren.

Derfor købte vi dette puslebord til 1699 i babysam, som har lige det vi vil have. Det er lidt dyrt, også over min prisgrænse, men da jeg så det, vidste jeg bare at det var det eneste rigtige til vores behov.

Her er et link til det, men vores er hvidt, kunne bare ikke finde et billede af det. På hylderne har jeg tre kasser, hvori man kan opbevare evt sokker, bodyer, bleer, lige hvad man vil have. Men kasserne gør det nemt at holde, det er lige til at tage ud og tørre hylderne af.

www.babysam.dk/esther-puslekommode.aspx

Anmeld

14. september 2010

Sofia

Hej Mette.

Når vi forhåbentlig snart får en lejlighed i hus, har vi tænkt os at investere i den reol Ikea har fra Hensvik - med pusleplade sådan ud i rummet, hvis man kan beskrive det sådan. 

Har du evt. overvejet den hvide kommode Ikea har fra Hemnes, du kan få den med pusle overdel til 1200!

Anmeld

14. september 2010

Mettemus

Angelspot skriver:

Jeg har hele tiden været bevidst om at puslepladsen skulle have masser af plads,  så der skulle være en stor flade, for lige meget hvor meget man ønsker det blir holdt pænt og opryddet, så kan det ikke altid lade sig gøre. Derudover ville jeg heller ikke have et med masser af hylder til at gøre ren.

Derfor købte vi dette puslebord til 1699 i babysam, som har lige det vi vil have. Det er lidt dyrt, også over min prisgrænse, men da jeg så det, vidste jeg bare at det var det eneste rigtige til vores behov.

Her er et link til det, men vores er hvidt, kunne bare ikke finde et billede af det. På hylderne har jeg tre kasser, hvori man kan opbevare evt sokker, bodyer, bleer, lige hvad man vil have. Men kasserne gør det nemt at holde, det er lige til at tage ud og tørre hylderne af.

Hov, ja den var faktisk ret perfekt - lige det vi har brug for med masser af plads både for oven og for neden. Gad vide hvordan jeg kunne overse den, synes ellers jeg havde tjekket i Babysam?  TAK for link

Anmeld

14. september 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Hej Mette.

Når vi forhåbentlig snart får en lejlighed i hus, har vi tænkt os at investere i den reol Ikea har fra Hensvik - med pusleplade sådan ud i rummet, hvis man kan beskrive det sådan. 

Har du evt. overvejet den hvide kommode Ikea har fra Hemnes, du kan få den med pusle overdel til 1200!

Ihh det var også smart! SÅ fedt med det her forum - der er altid nogen med en god idé. Tak for det

Anmeld

14. september 2010

Malonde1985

Mettemus skriver:

Jeg er ved at få grå hår af overvejelser omkring puslebordet (det havde jeg alligevel ikke regnet med skulle være det, jeg havde sværest ved at finde ud af)...

Jeg har en forestilling om, at jeg gerne vil have noget kommode-lignende med skuffer og ikke hylder, så der ikke behøver være ordentligt altid, og så det der ligger i skufferne ikke bliver støvet. Der udover skal det stå i soveværelset, så der skal være plads til et vaskefad ved siden af. Så må det gerne være hvidt og så er jeg lidt nærrig, så vil helst ikke give meget mere end 1500 kr for det... Og sådan et kan jeg ikke finde.

Hvilke løsninger har i fundet, til hvilken pris osv. Og hvilke behov har man i virkeligheden når man står med en live-baby og ikke kun de ideer man gør sig inden?

Klem og god aften til jer alle

Har du kigget på dba el guloggratis evt? Der kan man også finde fine og gode ting til billige penge.. Vi fik puslekommoden af en veninde. Den er dejlig stor og har 3 store skuffer  og den skal også stå i soveværelset med et vandfad

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Vi havde sådan et puslebord som du beskriver til Lucas. Jeg synes det fylde ALT for meget og jeg var ved at blive sindsyg og det plads det tog så vi smed det ud i garagen hvor Claus nu bruger det til alt sit ragelse. 

Så fik vi bare en puslehynde ude på vaskemaskinen og det fungeret FINT Men nu kommer der jo en mere og vi skal bruge pusleplads de næste 4 år endnu så vi har valgt at købe et man hænger op på væggen det fra babysam som lige er til at folde sammen når det ikke bruges. Det synes jeg er SÅ smart og så meget plads behøver man slet ikke vi brugte ikke al den bord plads vi havde på det store puslebord. 

Så nu skal vi ud og indvistere (staves) i et til væggen det koster 1700 i babysam. Dog har vi lige set et i bilka der er sat ned til 600 kr også til væggen det skal vi ud og kikke på på lørdag men jeg tror nu det bliver det fra babysam for det er lidt større og mere praktisk synes jeg. 

Held og lykke med jagten. Håber du finder det perfekte til jer. 

Knus Diana

Anmeld

15. september 2010

piadas

Mettemus skriver:

Hov, ja den var faktisk ret perfekt - lige det vi har brug for med masser af plads både for oven og for neden. Gad vide hvordan jeg kunne overse den, synes ellers jeg havde tjekket i Babysam?  TAK for link

Ja, den er HELT VILD fed! Også lige hvad jeg har ledt efter - det er nemlig også en af de ting, vi ikke har på plads endnu, og jeg har heller ikke kunne finde det rigtige, men den er lige mig!

Tak for tippet!

Anmeld

16. september 2010

piadas

Angelspot skriver:

Tak for tippet!

Nu har vi også købt puslekommoden fra Babysam, som du linkede til - det er bare rigtig fedt...og masser af plads til bleer, vaskebalje osv. ved siden af puslepuden.

Det var da en ting mindre, vi mangler at købe!!

Anmeld

16. september 2010

Angelspot

piadas skriver:

Tak for tippet!

Nu har vi også købt puslekommoden fra Babysam, som du linkede til - det er bare rigtig fedt...og masser af plads til bleer, vaskebalje osv. ved siden af puslepuden.

Det var da en ting mindre, vi mangler at købe!!

Dejligt jeg kunne hjælpe

Jeg synes i hvert fald det er et rigtigt lækkert puslebord og så har det en perfekt højde til os! Og ja, der er nemlig plads til en masse og hvis man i forvejen godt kan bruge lidt plads, så er den helt perfekt

Håber i får meget gavn af den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.