Hej damer,
Tænkte at jeg lige ville komme med en lille update på Casper, som i lørdags rundede de seks måneder 
Han er en skøn lille sveske, han er glad og nysgerrig, ruller rundt dagen langt, og prøver ihærdigt at kravle
Han sover ok lure i løbet af dagen, og går i seng hver dag mellem kl 19 og 19:30, og står op igen kl 6-6:30. Derimellem vågner han nogle gange og vil have mad.
Og apropos mad...suk...
Han har ikke speciel lyst til at spise - tror mere bare han ikke har lyst til at være sulten. Jeg har meget svært ved at få ham til at spise grød og mos, og flasken tager han MAX 100 ml af af gangen. Det er jo ingenting for en størrelse som ham. Jeg har indtil igår givet ham vand i en kop til hans måltider, men sp i åbent hus sagde jeg skulle droppe vandet og give ham sødmælk, og så i øvrigt gå fra to til fire måltider om dagen. Vandet har han som det eneste været glad for, men det må han så ikke få mere.... Han fik også fire måltider igår, og så skreg han hele aftenen og natten med pga maveonde. Og kastede op i morges
Så idag har han slet ikke ville spise..
Han er jo siden han var 2-3 mdr blevet fulgt tæt af både læge og sp pga. ringe vægtøgning. Igår blev han vejet til 6.490 gram. Og så blev han målt til 64 cm
Det gjorde han også da han var fem mdr. Og fire måneder. Til sammenligning kan jeg fortælle at Simon som 6 mdr vejede 8,5 kg og var 68 cm. Så nu er jeg atter blev sendt til lægen med ham, da min sp mener at han nu skal ses af en børnelæge... Hun talte også om diætist måske. Det er dejligt at hun tager det hele alvorligt, for det går også mig mere og mere på at jeg har så svært ved at få ham til at spise..
Det er godt for ham at han er så forbandet sød og charmerende, for ellers havde jeg sgu fået ham byttet 
Og så et billede af svesken
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld