hun slipper mine hænder når hun står

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. september 2010

mor-til-vanessa

har lige hentet min datter i dagleje og kommer hjem og så skal vi lege og træne kravle. men det gider hun ikke men hun elsker at gå rundt med en. ( hvor man holder hende i tohænder )

har sat et spejl på gulvet og hun har det rigtig sjovt med at se sig selv og griner rigtig meget. ja hvad går hun så. så slipper hun min ene hånd så jeg kun har hende i en hånd og tager to skridt... ejjjj synes simpelhen det var for vildt. hun slipper også med begge hænder og står selv i ca ti-femten sek for hun mister balancen.

jeg synes bare det er helt vildt, hun er kun lige blevet  ni mdr. så ville bare lige dele det.

hilsen liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

M&F&C

Undskyld - men der er sket noget rod med dit indlæge - jeg opgiver at læse hvad du har skrevet?

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Malene&Frederikke skriver:

Undskyld - men der er sket noget rod med dit indlæge - jeg opgiver at læse hvad du har skrevet? 2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />/2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />/2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />/2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />640.gif" border="0" align="absmiddle" />2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />/2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />2.gif" border="0" align="absmiddle" />4.gif" border="0" align="absmiddle" />30.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" align="absmiddle" />.gif" border="0" alt="" align="absmiddle" />

fandt godt lige ud af det, men det skulle være rettet

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Undskyld - men der er sket noget rod med dit indlæge - jeg opgiver at læse hvad du har skrevet?

tror det er rettet nu. havde kuks i mine smileys

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

hvor er hun dygtig!! Så bliver hun da stensikkert en af dem der går før hun kravler

Anmeld

14. september 2010

M&F&C

mor-til-vanessa skriver:

tror det er rettet nu. havde kuks i mine smileys

Så var den der Hvor er hun en stor og dygtig pige

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

linselouise skriver:

hvor er hun dygtig!! Så bliver hun da stensikkert en af dem der går før hun kravler

ja det kunne jo tyde på det, men man ved jo aldrig

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Så var den der Hvor er hun en stor og dygtig pige

tak. ja det gik lige op for mig hvor stor hun er blevet

Anmeld

14. september 2010

ZamanogDania

Tillykke med det
Min datter på 8 måneder kravler og holder ved alt så hun kan går istedfor kravle. Også kan hun holde sig uden noget at holde på i 5 sek
Det helt vildt

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

ZamanogDania skriver:

Tillykke med det
Min datter på 8 måneder kravler og holder ved alt så hun kan går istedfor kravle. Også kan hun holde sig uden noget at holde på i 5 sek
Det helt vildt

ja hun er også dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.