Uge 33+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

2babygirls

morethanperfect skriver:

.. Det gør jeg også .. Tænkte på , hvis man får strækmærker , går de så væk igen ???

De går aldrig helt væk, men de bliver vist til små fine hvide streger hvis man er heldig.. Min søster har nogle slemme nogen, men hun kløede os som en vild på maven...

Har fået at vide at de løber lige som strømpebukser, så fingrene væk og på med cremen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

morethanperfect

Tina&Martin skriver:

De går aldrig helt væk, men de bliver vist til små fine hvide streger hvis man er heldig.. Min søster har nogle slemme nogen, men hun kløede os som en vild på maven...

Har fået at vide at de løber lige som strømpebukser, så fingrene væk og på med cremen

Puuuh jeg vil ikke have strækmærker !!! 

Ja jeg smører også godt med creme på , og prøver og holde mig fra og klø .. Det bare svært .. Har læst det ikke har noget med creme eller noget at gøre , og det er hormonerne ... Hmm ..

Anmeld

16. september 2010

2babygirls

Puuuh jeg vil ikke have strækmærker !!! 

Ja jeg smører også godt med creme på , og prøver og holde mig fra og klø .. Det bare svært .. Har læst det ikke har noget med creme eller noget at gøre , og det er hormonerne ... Hmm ..

Ved heller ikke helt med cremen, men holder gerne maven fugtig, så klør den også mindre

Anmeld

16. september 2010

morethanperfect

Tina&Martin skriver:

Ved heller ikke helt med cremen, men holder gerne maven fugtig, så klør den også mindre

Ja , vi må håbe! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.