Hvad har jeres børn med af overtøj i børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Anja

Jeg synes det er en vanskelig tid mht overtøj i børnehaven. Hvis solen skinner og man er i solen, er der stadig sensommerlunt, men hvis man er i skyggen, det regner eller blæser er det ved at være koldt efterår.

Hvilket overtøj har jeres børn med i børnehaven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Marco2

Synes også det er svært.

HUn har en bomuldstræningstrøje eller hvad det nu kaldes. Med lange ærmer, til de dage hvor solen skinner. 

Så har hun en fleece-jakke til de kolde dage.

Og så regntøj.

Og så hænger der også et par termobukser hun kan få på indenunder regntøjet hvis det både er koldt og vådt.

Hun har én dag haft hendes vinterjakke med derop, men det var "overkill" endnu.

AG

Anmeld

14. september 2010

Lise

En hætte/lynlåstrøje, regntøj og en efterårsjakke. Går ud fra at de sørger for at han får det mest passende på, når de går ud..

Anmeld

14. september 2010

Marco2

Lise skriver:

En hætte/lynlåstrøje, regntøj og en efterårsjakke. Går ud fra at de sørger for at han får det mest passende på, når de går ud..

Ja det håber jeg også. Men igår da jeg hentede Emily rendte hun rundt i en tynd bomuldsbluse i strømpefødder, og der sad en pædagog lige ved siden af … Sagde ikke noget, men det fortrød jeg da jeg kom hjem. Synes da nok hun lige skulle ha' sørget for at hun ikke rendte rundt i så lidt tøj og så uden fodtøj ude i det kolde våde sand... Men det er nok bare mig …

Anmeld

14. september 2010

Siber

Her er det regntøj, termo tøj, fleestrøje, en jakke og en træningstrøje, og en renghat!

Jeg tror også snart at jeg ligger et uld sæt derned, men vi bor jo også i Norge, og der er altså pisse vådt, så hellere at hun har uld på hvis hun skulle blive våd, så hun ikke bliver så kold!

Knus Siber

Anmeld

14. september 2010

Anja

Kan se, at det ikke kun er mig, der synes det er svært og så også ender med at give unger vildt meget tøj med.

Elias har sin efterårsjakke med, en tyk hættetrøje m/lynlås, alm regntøj og så har jeg her til morgen også givet ham regntøj med fleece med, da jeg er lidt pylret for om han blive kold, når nu han døjer med ørerne igen

Anmeld

14. september 2010

Grynt

Freja har sin vindjakke på men i tasken ligger der en fleecetrøje og regntøj. Snart kommer regntøjet med fleecefor der ned også.

Anmeld

14. september 2010

Mie A

Vindjakke, flecetrøje og termojakke... Så er der lidt at vælge imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.