Julen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Heidi B

Hvad skal jeres have i julegave???

Her snakker de om flexitrax, og toy story ting....

Moderen ønsker sig tøj til dem, men hvad ellers????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Stumpen

Heidi for dælen.. Jeg har lige haft et hyr med at finde på fødselsdagsønsker til hende og nu snakker du allerede julegaver... Du giver mig dårlige nerver

Anmeld

14. september 2010

Munder

Der er lang tid til jul søde!!!!!!!!

Jeg ved, hvad farmor og farfar skal give hende. De køber sådan en nintendo DSI tingest.... Men hvad vi skal købe ved jeg ikke endnu.

Anmeld

14. september 2010

Heidi B

Kender bare mig, lige pludselig kommer folk og vil have ønsker, og så har jeg ikke overvejet det.

Håber at det går bedre i år...

Anmeld

20. september 2010

Charlie

Ja her er gemalen vældigt stemt for, at Marcus skal have sådan en Nintendo spilletingest, så det får han nok. Jeg ved ikke helt med Malte..

Anmeld

20. september 2010

3rollinger

I aar er jeg virkelig paa forkant med tingene. Min bror er nemlig i Singapore og arbejde, og saa har jeg benyttet mig af at bestille to Nintendoer til ungerne, hvor de skulle vaere lidt billigere. Det ved jeg de vil blive glade for.

Vi har en regel med at de dage de gaar til noget efter skoletid, maa de godt se paa en skaerm. Om det er en fjernsynsskaerm, en nintendoskaerm eller en computerskaerm, det er deres valg. De dage hvor de ikke har noget skal de lege og der har de ingen skaermtid.

Jeg ved til gengaeld ikke hvad Sofia skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.