Vejedag uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Heidi B

Tabt 300 gr

Tabt i alt 4.0

Mangler 13.7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Munder

Heidi B skriver:

Tabt 300 gr

Tabt i alt 4.0

Mangler 13.7

Her er det gået i rent hat og briller....mangler virkelig motivationen!!!!! Super flot Heidi, at du holder ved. Jeg prøver at samle mig op til næste uge

Anmeld

14. september 2010

Stumpen

Hvor er du sej Heidi B

Jeg er i dag begyndt på en frisk, men har dog ikke turdet stille  mig op på monsteret, synes mine bukser fortæller nok og så billederne fra ferien

I aften skal jeg til Zumba og det glæder jeg mig til at prøve... Ejer bare ikke rytme i livet, så ved ikke om jeg kan...

Anmeld

14. september 2010

Smølf

Dumme vægt...

Startvægt 63,5 for 1 måned siden

Nu: 60,0 -altså +200g fra sidst..

Øv... Nu tager jeg mig sammen og erkender at babyfedtet åbenbart ikke rasler af efter barn nr. 2.

Der er indkøbt sund mad... og slik og kage har idag stået urørt i skabet... Prøver at bygge mig en ryggrad.

Målet er 59kg næste tirsdag! Så må vi se om jeg når det...

GO GO GO piger!!

KH Neta

Anmeld

14. september 2010

Munder

Netapige skriver:

Dumme vægt...

Startvægt 63,5 for 1 måned siden

Nu: 60,0 -altså +200g fra sidst..

Øv... Nu tager jeg mig sammen og erkender at babyfedtet åbenbart ikke rasler af efter barn nr. 2.

Der er indkøbt sund mad... og slik og kage har idag stået urørt i skabet... Prøver at bygge mig en ryggrad.

Målet er 59kg næste tirsdag! Så må vi se om jeg når det...

GO GO GO piger!!

KH Neta

Hvis du finder en god metode til at opbygge en rygrad, må du gerne opbygge en ekstra og sende til mig

Anmeld

14. september 2010

Heidi B

Synes nu det er hårdt, og det er titi synd for Heidi. Altså at jeg ikke lige kan kaste et eller andet i hovedet. Men kæmper.

Ville gerne se lidt pæn ud, når Ida skal konfirmeres til maj næste år.

Anmeld

16. september 2010

3rollinger

Saa kommer jeg som rosinen i poelseenden. Selvom der vist ingen er der laeser denne slags indlaeg andet end paa dagen

Men igaar havde jeg ihvertfald tabt praecis 1 kg til. Saa nu er jeg oppe paa 4 tabte kg paa 2 uger. Jeg er vaeldig tilfreds. Men vejen er stadig lang. Haaber dog at kunne krybe i noget gammelt toej om et par uger, hvor det begynder at blive lidt koldt hernede.

Knus

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.