Første scanning i morgen :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

SannaFo1

Chancerne er meget små at den skulle mangle noget..

Du har virkelig noget at se frem til.. Det er helt ubeskriveligt at se den lille for første gang inden i maven..

Har du evt. tænkt dig at få kønnet at vide ? Så prøv og tænk lidt mere over om det er en lille dreng eller pige du går rundt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

BabyAnno2012

Held og lykke til dig

Hvad tid skal du?

Jeg skal være der kl 9

Super dejligt at det er fra morgenen af

hvornår skal du være til scanning??

Anmeld

14. september 2010

BabyAnno2012

Jeg er også mega nervøs

Hva nu HVIS, dens lille hjerte ikke slår og ting i den stil

Min kæreste siger jeg er skør at tænke sådan, men kan ikke lade være

Anmeld

14. september 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
BabyAnno2011 skriver:

Jeg skal være der kl 9

Super dejligt at det er fra morgenen af

hvornår skal du være til scanning??

jeg ska scannes kl 9, men så skal man møde senest en time før til den der blodprøve, så vil se om jeg kan være der kl 7.30 ;-) er også super glad for at det er om morgenen .. ville dø hvis jeg sku gå rundt en hel dag og bare vente ;-)

Min kæreste forstår heller ikke at jeg er nervøs..

Anmeld

14. september 2010

mullesmith2

Det er så spænende og dejligt at være til scanning men man kan bare ikke lade være med at være nervøs uanset hvad. Man har først ro i kroppen bagefter når man har set det hele er ok. Jeg havde slet ikke ro i kroppen hverken før eller efter vi havde været til første scanning i uge 12 fordi jeg gik derfra med min kæreste i chok.... DER VAR SKU TO DERINDE   Så det kan du jo også lige tænke over at det kan ske hihi  Men uanset hvad så er man total varm indeni og lidt rystende på hænderne bagefter fordi man lige har set sit kommende barn/børn ligge derinde og hoppe rundt, det er så dejlig en følelse og man bliver aldrig træt af det, skal selv til scanning idag og jeg er nervøs og glæder mig samtidig til at se mine to drenge i maven.

Kram mulle 28+1

Anmeld

14. september 2010

Problembarnet

mullesmith2 skriver:

Det er så spænende og dejligt at være til scanning men man kan bare ikke lade være med at være nervøs uanset hvad. Man har først ro i kroppen bagefter når man har set det hele er ok. Jeg havde slet ikke ro i kroppen hverken før eller efter vi havde været til første scanning i uge 12 fordi jeg gik derfra med min kæreste i chok.... DER VAR SKU TO DERINDE   Så det kan du jo også lige tænke over at det kan ske hihi  Men uanset hvad så er man total varm indeni og lidt rystende på hænderne bagefter fordi man lige har set sit kommende barn/børn ligge derinde og hoppe rundt, det er så dejlig en følelse og man bliver aldrig træt af det, skal selv til scanning idag og jeg er nervøs og glæder mig samtidig til at se mine to drenge i maven.

Kram mulle 28+1

Shit man, vi jokede en del med at jeg var gravid, indtil vi havde joket så meget at jeg blev nervøs pga. udebleven mens. så tog en test, der var positiv, og vi havde også joket med x antal-linger.. og det holdt vi op med efter den positive test ;-)

Anmeld

14. september 2010

Problembarnet

SannaFo1 skriver:

Chancerne er meget små at den skulle mangle noget..

Du har virkelig noget at se frem til.. Det er helt ubeskriveligt at se den lille for første gang inden i maven..

Har du evt. tænkt dig at få kønnet at vide ? Så prøv og tænk lidt mere over om det er en lille dreng eller pige du går rundt med

Men de er der.. :-(
Glæder mig også super meget.

Ang. køn - kender min nysgerrighed, så ville ikke ku gå uden at vide det, så vi får kønnet af vide..  Håber vi får en pige så der kan komme noget girl-power ind i familien - lige nu er der min kæreste, hans to drenge, så har vi en han kat, og en han hund .. og så er der mig og min hun kat.. (føler mig så meget i undertal )

Anmeld

14. september 2010

SannaFo1

Hehe sådan var det også med begge mine unger. Jeg lovede mig selv at jeg ikke ville vide kønnet men lige så snart jeg så baby ville jeg vide det

Heh ja jeg ønskede mig også en pige første gang for har 5 brødre så syntes det var på tide der kom en pige mere, og det gjorde det så også

Men da jeg var til 12 ugers undersøgelse sagde de til mig at det var for tidligt at se kønnet endnu. Jeg måtte vente til 18 uge. :/ Begge gange.

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

Problembarnet skriver:

Som overskriften siger, første scanning i morgen :-D er super spændt. Har også fødselsdag i morgen, det er første gang jeg glæder mig til andet end min fødselsdag..

Synes bare ik maven er stor nok til en scanning :-(

Men damn jeg glæder mig !!   er spændt og nervøs... -----> Skulle bare dele min glæde

Du har osse MASSER af glæde dig til

Jeg talte dagene ned da jeg skulle scannes første gang med Celina Det er bare sådan en fantastisk oplevelse , helt overvældene

& mange gange tillykke med graviditeten

Anmeld

14. september 2010

Silas&Mille

Først: tillykke med graviditeten

Jeg havde de samme tanker omkring den første scanning. hva nu hvis, hva nu hvis og hva nu hvis...

Kæresten var ved at blive sindsyg. Vi skulle så også vente til 20. uge (blev scannet da jeg var 19+5), så det var mega hårdt at vente. Fik tiden 8 uger før vi skulle afsted, så der blev også bare talt ned.

Men det er virkelig en fantastisk følelese at se den lille spire første gang, det bliver ligesom mere virkeligt også for den kommende far. Vi glemte helt at spørge om vi kunne få lov til at hører hjertelyden, vi var jo så optagede af den lille baby på billedet (som lå vinkede til os ). Men vi fik lov til at hører det igår da vi var til møde med JM, Nøj hvor var det spændende. Fik lidt tårrer i øjnene, for at af en eller anden underlig grund (sikkert som så mange andre) været i tvivl om det virkelig var bettemusen jeg kunne mærke i maven Men det var det sørme...

Så kan kun sige, prøve så vidt muligt ikke at tænke negative tanker og glæd dig til det store øjeblik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.